ادعای جنجالی سرمربی تیم ملی ایران به خاطر میزبانی بحرین

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی دور برگشت مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در گروه C را به بحرین داده است تا دیدارهای تیم ملی ایران در آنجا برگزار گردد.

ادعای جنجالی سرمربی تیم ملی ایران به خاطر میزبانی بحرین

همین موضوع باعث واکنش دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی شد.

او در این باره نوشت: خطاب به تمامی فوتبال دوستان ایرانی؛

وقتی با آقای شین من گیل رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون آسیا در روز 26 بهمن ویدیو کنفرانس داشتیم مستقیماً به ایشان خاطرنشان کردم که به عقیده من تمام تصمیمات از قبل گرفته شده و این کنفرانس تنها به حالتی تشریفاتی و فرمالیته برگزار شده است و من فایده ای در آن نمی بی نم.

در ظاهر آنها نظرات ما را خواستند اما شک ندارم که همه چیز از قبل تعیین شده بود چرا که وقتی صحبت از انجام بازی ها در فروردین یا تعویق آنها به خرداد بود ناگهان پیامی روی صفحه مانیتور ظاهر شد که تعویق بازی ها قطعی شده، چیزی که بیشتر تعجبم را برانگیخت زمانی بود که موضوع جلسه درباره تعویق بازی ها از فروردین به خرداد بود و بدون هیچ مقدمه ای نماینده بحرین آغاز به صحبت از میزبانی کرد که کاملاً باعث حیرت زدگی من شد. گذشته از اینها برایم قابل هضم نیست که چرا مسابقات حدود یک سال به تعویق افتاده اند، وقتی صحبت از صحت و سلامت انسان ها باشد قطعاً حفظ سلامت افراد و رعایت پروتکل ها برایم بالاترین اولویت است اما ویروس کرونا دیگر موضوعی جدید نیست و فکر می کنم که AFC تجربیاتی در زمینه برگزاری مسابقات پیدا نموده. من مصرانه از نمایندگان AFC خواستم تا از برگزاری رقابت های مختلف در اروپا الگوبرداری نمایند و پاسخ آنها به من چنین بود شما متوجه تنوع قاره آسیا نیستید. حالا با این تصمیم کاملاً متوجه تنوع در طرز برخورد شده ام، خلاف عرف.

در نظر من AFC می بایست راهکاری پیدا می کرد که به نفع همه باشد و نه یک تیم و تصمیمی سازگار با روح ورزش می گرفت.

اما در نهایت، تمام تیم ها باید با ما روبرو شوند و ما هم بدون شک حضوری قدرتمندانه خواهیم داشت و بر این موقعیت فائق خواهیم آمد.

* زهرا رحیمی فرد

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1105

به "ادعای جنجالی سرمربی تیم ملی ایران به خاطر میزبانی بحرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جنجالی سرمربی تیم ملی ایران به خاطر میزبانی بحرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید