5 بیمارستان صحرایی دیگر ساخته می گردد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش همچنان در کنار مردم قرار گرفته است و مطمئن هستیم با عزم و اراده و توانایی می توانیم یاری های بیشتری به مجموعه بهداشت و درمان در حوزه مقابله و مدیریت کرونا داشته باشیم.

5 بیمارستان صحرایی دیگر ساخته می گردد

به گزارش خبرنگاران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در ارتباط زنده با مجموعه دست اندرکاران احداث بیمارستان صحرایی ارتش در اصفهان گفت: این بیمارستان ها براساس درخواست ستاد ملی کرونا احداث و در اختیار مجموعه درمانی کشور قرار می گیرد تا بخشی از بار مسئولیت از مجموعه بهداشت و درمان کشور کاسته گردد.

وی با اشاره به درخواست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای تامین نیروی انسانی موردنیاز از بخش هایی چون سربازان پزشک و پرستار گفت: فرمانده نیروی زمینی در این بخش با توجه به شناخت از ظرفیت هایی که امکان آن هست در تامین نیروی انسانی موردنیاز مجموعه بهداشت و درمان اقدام کند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به گزارش ارائه شده از احداث بیمارستان 120 تخت خوابی در اصفهان بیان نمود: این اقدام الگوی خوبی برای بهره وری بیشتر 2 طرفه ارتش و کادر درمان در حوزه مدیریت بیماری کرونا است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در مورد ساخت پنج بیمارستان صحرایی در سطح کشور، گفت: این بیمارستان ها به زودی و به بهترین نحو ممکن اجرا خواهد شد.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش و مجری احداث بیمارستان در این مراسم در شرح بیمارستان صحرایی موجود در اصفهان اعلام کرد: بیمارستان 120 تخت خوابی دارای اتاق های آی سی یو، مانیتورینگ و پرستاری، احیا و مجهز به دستگاه های ونتیلاتور، اکسیژن ساز، مانیتورینگ قلب است و همه تجهیزات نو و تمامی تخت ها بیمارستانی و دارای امکانات ضروری است.

منبع: تسنیم

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1129

به "5 بیمارستان صحرایی دیگر ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 بیمارستان صحرایی دیگر ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید