غول شبکه های اجتماعی در تدارک آزمایشی تازه ، چت گروهی روی برنامه های زنده تلویزیونی در فیس بوک ممکن می گردد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، فیس بوک در حال آزمون یک برنامه نو است که به وسیله آن امکان پخش برنامه های زنده تلویزیونی و چت گروهی همزمان در خصوص همان فیلم را اجرا می نماید.

غول شبکه های اجتماعی در تدارک آزمایشی تازه ، چت گروهی روی برنامه های زنده تلویزیونی در فیس بوک ممکن می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فیس بوک یک پلتفرم تازه از چت اجتماعی-ویدیویی موسوم به Watch Party را آزمایش می نماید که می تواند برای کاربران فیس بوک خبری فوق العاده شادمان کننده باشد.

به نظر می رسد فیس بوک برای علاقه مندان به سینما و تلویزیون تدارکات خاصی در دست دارد، چرا که اعلام نموده پخش سریال اصلی Red Table Talk، با 20 قسمت تازه از ماه مه شروع خواهد شد.

فیس بوک از سال گذشته قالب Watch Party را راه اندازی کرد، ایده اصلی این پلتفرم، ایجاد یک اتاق نشیمن دیجیتال وسیع برای هواداران تبادل نظر در خصوص یک ویدیو به شکل همزمان بود. آزمون های اولیه این ایده به عنوان پخش زنده تلویزیونی در گروه های فیس بوک به وسیله رویدادهای ورزشی زنده مانند مسابقات لیگ قهرمانان یوفا شروع خواهد شد.

هنگامی که قصد مشاهده برنامه های زنده را داشته باشید ، فیس بوک گزینه تازهی به نام on TV ارائه می دهد که در آن شما می توانید بازی زنده را انتخاب کنید. به جای اینکه ویدیو را در بالای صفحه قرار دهید، طراحی نمرات بازی های زنده و ابزارهای تعاملی مانند نظرسنجی ها را در بالای نظرات خود قرار می دهید.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1659

به "غول شبکه های اجتماعی در تدارک آزمایشی تازه ، چت گروهی روی برنامه های زنده تلویزیونی در فیس بوک ممکن می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غول شبکه های اجتماعی در تدارک آزمایشی تازه ، چت گروهی روی برنامه های زنده تلویزیونی در فیس بوک ممکن می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید