بیشترین بازدید تیزر تلویزیونی برای ترمیناتور

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، تخمین زده می شود که تبلیغ های فیلم ترمیناتور بیش از 396 میلیون بار دیده شده باشند که به این ترتیب امتیاز توجه این فیلم 93.35 می شود.

بیشترین بازدید تیزر تلویزیونی برای ترمیناتور

پارامونت پیکچرز بیش از هر کمپانی دیگری، در هفته اخیر برای تبلیغ فیلم جدیدش یعنی ترمیناتور هزینه کرد.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، شرکت پارامونت پیکچرز برای دومین هفته متوالی با فیلم نابودگر: سرنوشت تاریک در صدر لیست استودیوهایی قرار گرفت که برای تبلیغ فیلم های شان بیشترین خرج می کنند.

بین روزهای بیست ویکم تا بیست وهفتم اکتبر، تبلیغاتی که برای این فیلم علمی تخیلی در رسانه های مختلف صورت گرفت روی هم رفته 7.8 میلیون دلار ارزش داشت. برای این فیلم 1071 بار در سراسر ایالات متحده و 36 شبکه مختلف تبلیغ شد. پارامونت در شبکه هایی از جمله سی بی اس، فاکس و ان بی سی و همچنین برنامه هایی از جمله فوتبال آمریکایی ان اف ال، بسکتبال ان بی ای و حتی سریال واکینگ دد تبلیغ کرد.

فیلم بازی کردن با آتش محصول پارامونت در رتبه دوم قرار گرفت. این فیلم در سراسر 30 شبکه مختلف 996 تبلیغ ملی داشت که ارزش رسانه های آن حدود 4.94 میلیون دلار تخمین زده می شود.

تبلیغات تلویزیونی برای فیلم فورد در برابر فراری ساخته استودیوی فاکس قرن بیستم معادل با 4.33 میلیون دلار بود تا آن را در رتبه سوم قرار بدهد. بعد از آن هم میانه راه ساخته لاینزگیت با 3.8 میلیون دلار و آخرین کریسمس ساخته یونیورسال پیکچرز با 3.66 میلیون دلار قرار گرفتند.

تخمین زده می شود که تبلیغ های فیلم ترمیناتور بیش از 396 میلیون بار دیده شده باشند که به این ترتیب امتیاز توجه این فیلم 93.35 می شود.

امتیاز توجه نشان می دهد که مصرف کنندگان تا چه حد به تماشای یک تبلیغ تلویزیونی می نشینند و چقدر آن را قطع می کنند. هر چقدر که امتیاز توجه یک فیلم بالاتر باشد یعنی تبلیغات آن کامل تر مشاهده شده است. کارهایی که پخش تبلیغ را مختل می کنند شامل عوض کردن کانال، جلو زدن تبلیغ یا خاموش کردن تلویزیون می شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 4

به "بیشترین بازدید تیزر تلویزیونی برای ترمیناتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشترین بازدید تیزر تلویزیونی برای ترمیناتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید