علت تجدید ساختار دولت روسیه از زبان سخنگوی کرملین

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، سخنگوی کرملین گفت: تجدید ساختار کابینه وزرای فدراسیون روسیه در رابطه با اقدامات جدیدی است که از سوی ولادیمیر پوتین برای آن مشخص شده و این وظیفه نیازمند حداکثر کارآیی، پویایی و انعطاف پذیری در کار دولت است.

علت تجدید ساختار دولت روسیه از زبان سخنگوی کرملین

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه ایزوستیا، چاپ مسکو، نوشت: دمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه شب گذشته (یکشنبه) در برنامه مسکو. کرملین. پوتین از شبکه اول تلویزیون این کشور، اعلام نمود که تجدید ساختار کابینه وزیران فدراسیون روسیه در رابطه با اقدامات و وظایف جدیدی است که از سوی رئیس جمهور ولادیمیر پوتین برای دولت تعیین شده است.

پسکوف گفت: این یک وظیفه خارق العاده است و نیازمند حداکثر کارآیی، حداکثر پویایی در کار و انعطاف پذیری در کار دولت می باشد . بنابراین، اکنون گزینه های دیگری مطرح نیست.

سخنگوی کرملین در عین حال، یادآور شد که میخائیل میشوستین نخست وزیر جدید در تشکیل تیم خود آزادی عمل لازم را داشته است.

وی گفت: مسلماً ذخایر پرسنلی وجود دارد که در صورت ضرورت، یک یا دو نامزد معرفی شده از سوی نخست وزیر کنار گذاشته شوند، ولی از آنجا که پیشنهادات در این باره از سوی آقای میشوستین به عنوان رئیس جدید کابینه وزرا دریافت شده، من اطمینان دارم که رئیس جمهوری آزادی عمل لازم و کارت تعیین برای تشکیل دولت را به وی داده است.

پسکوف یادآور شد که دقیقاً میشوستین به عنوان نخست وزیر جدید، مسئولیت کامل دولت فدراسیون روسیه را برعهده دارد.

لازم به یادآوری است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در ارزیابی خود از ترکیب کابینه جدید ، آن را بسیار متعادل نامید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 224

به "علت تجدید ساختار دولت روسیه از زبان سخنگوی کرملین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت تجدید ساختار دولت روسیه از زبان سخنگوی کرملین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید