طرز تهیه راویولی اسفناج و سیر خانگی

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، ترکیب سیر، اسفناج و پاستا ترکیبی است که کسی نمی تواند در برابر آن مقاومت کند. احتمالا بیشتر راویولی را در رستوران ها سفارش می دهید. این غذای خوشمزه انواع مختلفی دارد که راویولی اسفناج یکی از آن هاست که می تواند گزینه مناسبی برای گیاهخواران هم باشد. درست کردن آن در خانه ممکن است کمی زمان بر باشد اما چشیدن طعم متفاوت و خاص راویولی خانگی قطعا ارزش زمانی که برای آن صرف می کنید را دارد. در این دستور راویولی ها داخل تابه سرخ می شوند که باعث می گردد سطح آن ها برشته و طلایی گردد و طعم و ظاهر آن دلپذیرتر گردد.

طرز تهیه راویولی اسفناج و سیر خانگی
  • مواد لازم برای تهیه راویولی اسفناج

راویولی پنیری دو و یک چهارم پیمانه یا 500 گرم

روغن زیتون(فرابکر) دو قاشق غذاخوری

سیر(خرد شده) دو حبه

فلفل قرمز پرک یک دوم قاشق غذاخوری

فلفل سیاه به مقدار لازم

جعفری تازه(خرد شده) یک چهارم پیمانه

بیبی اسفناج دو سوم پیمانه یا 140 گرم

پنیر پارمسان کاله خرید آنلاین یک دوم پیمانه

نمک(دریایی) به مقدار لازم

  • طرز تهیه راویولی اسفناج

مرحله اول

یک ماهیتابه نچسب را پر از آب کنید و روی شعله زیاد قرار دهید تا آب بجوشد و داخل آن نمک فراوان بریزید. راویولی را داخل آب بریزید تا به مرحله پخت آلدانته(نه خیلی نرم و نه خیلی سفت) برسد. راویولی ها را با یاری یک ملاقه سوراخ دار از داخل آب خارج کنید و روی یک سینی که از قبل داخل آن کاغذ روغنی گذاشته اید قرار دهید. آب درون ماهیتابه را دور بریزید.

مرحله دوم

ماهیتابه نچسب را روی شعله متوسط بگذارید و روغن، کره و سیر را اضافه کنید تا به مدت یک دقیقه سرخ شوند و کره آغاز به حباب کردن کند. پرک فلفل قرمز، نمک و فلفل سیاه را اضافه کنید و با لیسک هم بزنید.

مرحله سوم

نصف راویولی ها را داخل تابه بریزید و به آرامی هم بزنید تا با مواد آغشته شوند. باز هم مقدار مناسبی راویولی اضافه کنید و همان پروسه را تکرار کنید. گاهی ماهیتابه را به آرامی تکان دهید تا راویولی ها به هم نچسبند. راویولی ها حدودا باید پنج دقیقه بپزند تا طلایی مایل به قهوه ای شوند.

مرحله چهارم

شعله گاز را خاموش کنید و اسفناج را اضافه کنید و هم بزنید. پاستا را داخل ظرف سرو بریزید و با جعفری، ریحان یا نعنا تازه و پنیر پارمسان تزیین و بلافاصله سرو کنید.

منبع: کتاب کاله
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 11

به "طرز تهیه راویولی اسفناج و سیر خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه راویولی اسفناج و سیر خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید