صید در مرکز گسترش تولید می شود

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، انیمیشن کوتاه صید از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی قصه ای تمثیلی از مسائل و گرفتاری های انسان امروزی را روایت می کند.

صید در مرکز گسترش تولید می شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، انیمیشن کوتاه صید از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی سلمان اربابون، قصه ای تمثیلی از مسائل و گرفتاری های انسان امروزی است. این فیلم با موضوع خودشناسی و تاکید بر رجوع به خویشتن برای آزادی، در حال تولید است.

در خلاصه موضوع این انیمیشن که با تکنیک 2 بُعدی سنتی (روی کاغذ) انجام می شود، آمده است: صیاد در انتظار صید نشسته بود و آگاه نبود که خود، صید صیادی دیگر است ...

سلمان اربابون درباره شیوه شکل گیری انیمیشن کوتاه صید توضیح داد: حدود هفت سال بود که قصد ساخت قصه ای تمثیلی از مسائل و گرفتاری های انسان کنونی را داشتم. نماد های به کار رفته در این قصه ریشه در فرهنگ و ادبیات فارسی دارند. ماهی در فرهنگ های مختلف از جمله ایران، مظهر زندگی و شادابی است. مرد کهنسال در قصه ما با ظاهری هندسی روایتگر انسان امروز است؛ انسانی درگیر روزمرگی و فضای خشک که در تقابل با پویایی طبیعتش است.

وی افزود: تولید انیمیشن صید با توجه به شیوع بیماری کرونا و برای حفظ سلامت عوامل تولید، به صورت دورکاری در حال انجام است و امیدوارم تا خاتمه سال 99 آماده نمایش شود.

عوامل تولید این انیمیشن کوتاه 8 دقیقه ای عبارتند از فیلمنامه: پیام پارسافر، طرح و ایده شخصیت: عرفان محمدی آذر، طراح شخصیت، طراح استوری بُرد و انیماتور: مهدی قومورلو، طراح کانسپت، لی آوت و بک گراندها: نگاره حلیمی، کامپوزیت: سلمان اربابون، تدوین: سلمه اربابون، طراح صدا و صداگذاری: حسن مهدوی، آهنگساز: فرنام فرهنگ کرمانی، تهیه کننده و کارگردان: سلمان اربابون، تولید شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 578

به "صید در مرکز گسترش تولید می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صید در مرکز گسترش تولید می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید