سرآسیایی: از پیروزی در نخستین گام آسیایی خوشحالیم، در تنهایی به حریف و مسائل غلبه کردیم

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، مجتبی سرآسیایی، سرمربی تیم شهر خودروی ایران گفت: با وجود فشار زیادی که روی تیم بود، اما توانستیم گام نخست را محکم برداریم .

سرآسیایی: از پیروزی در نخستین گام آسیایی خوشحالیم، در تنهایی به حریف و مسائل غلبه کردیم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام تابستان 99 با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه شهر خودروی خراسان، مجتبی سرآسیایی در خصوص پیروزی تیمش مقابل الرفاع بحرین در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه با تمام مسائل و شرایط خاصی که در چند روز اخیر به وجود آمد، توانستیم برنده باشیم. در این مدت اتفاقاتی رخ داد و با توجه به اینکه زمان کمی داشتیم، کارمان سخت بود.

وی اضافه کرد: فارغ از اتفاقاتی که خارج از زمین مسابقه رخ داد، در جریان بازی، بازیکنانم تمام کوشش خود را برای بالا نگه داشتن پرچم ایران و خراسان به کار گرفتند. از باشگاه و دوستانی که این روزها ما را تنها نگذاشتند و کنارمان بودند تا به پیروزیت برسیم، سپاسگزارم. متأسفانه در مواجهه با حریف خارجی، تنها بودیم، اما شهر خودرو توانست با تمام این شرایط تلخ و سخت، بر حریف غلبه کند.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: تمام کوشش خود را می کنیم تا در گام بعدی پلی آف نیز پیروز باشیم و بتوانیم لبخند را روی لب طرفداران و علاقه مندان به فوتبال در این روزها که مسائل زیادی وجود دارد، بیاوریم. قول می دهیم برای رسیدن به پیروزیت، از هیچ کوششی دریغ نکنیم و تمام توان مان را به کار گیریم تا مقابل حریف قطری نیز به رجحان برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 130

به "سرآسیایی: از پیروزی در نخستین گام آسیایی خوشحالیم، در تنهایی به حریف و مسائل غلبه کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرآسیایی: از پیروزی در نخستین گام آسیایی خوشحالیم، در تنهایی به حریف و مسائل غلبه کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید