مربی ایتالیایی مدنظر مجیدی در آستانه ورود به ایران

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، علیرغم ادعای مطرح شده مبنی بر مخالفت فدراسیون فوتبال با اضافه شدن آنجلو آلسیو به کادر فنی استقلال، این خبر صحت ندارد.

مربی ایتالیایی مدنظر مجیدی در آستانه ورود به ایران

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با سرانجام یافتن مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، فراز کمالوند از جمع استقلالی ها جدا شد و چند روز بعد فرهاد مجیدی از اضافه شدن یک مربی خارجی با رزومه قوی به کادر فنی این تیم اطلاع داد.

مدت زیادی نگذشت که تعیین شد مربی مورد اشاره سرمربی استقلال، آنجلو آلسیو است که سابقه کار در تیمهای بزرگی همانند چلسی و یوونتوس و تیم ملی ایتالیا و کسب اسم قهرمانی با این تیمها را در کارنامه دارد و به همین علت از مربیان مجرب و با دانش در فوتبال دنیا محسوب می گردد.

هر چند هنوز زمان حضور این مربی در کشورمان دقیقا تعیین نیست اما بعضی محافل خبری با استناد به قانون منع جذب سرمربی و بازیکن خارجی، از مخالفت فدراسیون فوتبال با پیوستن آلسیو به استقلال صحبت کردند. ادعایی که به راحتی و با یک بررسی ساده غیرواقعی بودن آن تعیین می گردد.

ابتدا باید به این نکته توجه داشت که قانون منع جذب خارجی ها فقط شامل سرمربی و بازیکن می گردد و در این قانون هیچ ممانعتی برای یاری مربی و دستیار اعلام نشده است. بنابر این جذب این مربی ایتالیایی شامل قانون فوق نمی گردد.

ضمن آنکه حتی در صورت جلوگیری از ثبت فرارداد آنجلو آلسیو، او می تواند به صورت توافقی با باشگاه استقلال همکاری کند و در صورتی که مجوز نشستن روی نیمکت برای او صادر گردد در حین انجام بازی کنار تیم باشد. در غیر اینصورت میتواند به اسم میهمان ویژه باشگاه در صندلی ویژه حضور پیدا کند و حتی در صورت لزوم بازی را از هتل بررسی کند.

بنابر این به نظر میرسد ادعای بعضی رسانه ها در مورد مخالفت فدراسیون با عقد قرارداد باشگاه استقلال و آنجلو آلسیو شایعه ای بیش نیست و از انتشار این خبر اهداف تعیینی دنبال می گردد.

ایسکانیوز

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1210

به "مربی ایتالیایی مدنظر مجیدی در آستانه ورود به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی ایتالیایی مدنظر مجیدی در آستانه ورود به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید