برترین رستوران های کیش و تجربه طعم اصیل غذاهای جنوبی

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، برترین رستوران های کیش همان چیزی است که در یک روز خاطره انگیز و هنگام بازدید از جاهای دیدنی کیش لازم دارید. رستوران ها با غذاهای جنوبی و دریایی باکیفیت منتظر شما هستند تا با عشق و علاقه، خاطرات سفرتان را پر از عطر و عطم غذاهای لذیذ کیش نمایند.

برترین رستوران های کیش و تجربه طعم اصیل غذاهای جنوبی

مطمئنم تعریف جزیره کیش و غذاهایش را زیاد شنیده اید؛ جزیره معروفی که با لقب مروارید خلیج فارس شناخته می گردد. کیش، جزیره ای در خلیج فارس و از جاهای تماشای هرمزگان است. وجود مراکز تفریحی و تجاری، هتل های معروف و جاذبه های مجذوب نماینده و تماشای کیش همگی باعث شده تا توجه گردشگران، بیشتر از همواره به این جزیره زیبا جلب گردد. حتما شما هم دوست دارید سری به این جزیره فراموش نشدنی بزنید و خاطراتی به یادماندنی بسازید.

معروف ترین رستوران کیش کدام است؟

رستوران میرمهنا از بقیه رستوران های کیش کمی معروف تر است.

رستوران های سنتی کیش کدام است؟

از رستوران های سنتی کیش می توانم به رستوران های شاندیز صفدری، تک بادگیر، مادربزرگ، طباخ، حفیظی و اکبر جوجه اشاره کنم. برای اطلاعات بیشتر، حتما تیتر رستوران های سنتی کیش را بخوانید.

هزینه صرف غذا در رستوران های کیش چقدر است؟

معمولا برای هر نفر حداقل 100-150 هزارتومان باید هزینه کنید.

گران ترین رستوران کیش کدام است؟

رستوران مجلل کوه نور و رستوران میرمهنا از گران ترین رستوران های کیش هستند.

رستوران های ساحلی کیش کدام است؟

رستوران میرمهنا و کافه رستوران مارینا، هر دو جزء رستوران های ساحلی هستند.

بحث شکم گردی در سفر از هر چیزی جداست. اگر شما هم مثل من عاشق شکم گردی و خوردن غذاهای مختلف در برترین رستوران های کیش باشید، مشتاق شده اید رستوران های معروف کیش را بشناسید. از آن جا که کیش مقصد محبوبی برای گردشگران است، رستوران خوب و باکیفیت در جزیره کیش کم پیدا نمی گردد؛ پس نگران تنوع رستوران ها نباشید و مقاله را تا آخر بخوانید تا بر اساس معیارهای خودتان، برترین رستوران کیش را انتخاب کنید.

رستوران های مدرن کیش

با رستوران های مدرن مقاله برترین رستوران های کیش را آغاز می کنم که جزو معروف ترین رستوران ها هستند؛ البته یادآوری می کنم معروف بودن یک رستوران، به معنای خوب بودن آن نیست. همه توضیحات را با دقت بخوانید تا از نظر خبرنگاران ، مخاطب ها و منابع مختلف، هر رستوران را آنالیز کنیم.

بعد از رستوران های کیش برای تجربه یک فضای مدرن، سراغ رستوران های ستنی، کافه رستوران ها و در نهایت سراغ برترین فست فود کیش می رویم. پس اگر دنبال مطالب این رستوران ها هستید کمی پایین تر بروید.

- رستوران مجلل کوه نور کیش

تا حالا شده دلتان بخواهد در فضای غار غذا بخورید؟ کوه نور یکی از برترین رستوران های کیش است که تجربه غذاخوردن در فضای غار را به شما می دهد. البته فقط طراحی داخلی آن نیست که این رستوران را خاص می نماید. غذاهای لذیذ و باکیفیت در منوی رستوران کوه نور شما را وسوسه می نماید تا همه آن ها را امتحان کنید.

البته این رستوران در کوهی با ارتفاع 30 متر با آبشارهای بزرگ ساخته شده است که دسترسی به آن را فقط کمی سخت تر می نماید؛ اما وقتی به کوه نور برسید، با تماشا فضای رستوران و منظره آن، مطمئن می شوید که می ارزد برای این رستوران وقت بگذارید.

رستوران کوه نور از رستوران های کیش دو قسمت دارد، قسمتی از آن فضای داخلی غار است که قبل تر از آن صحبت کردم؛ قسمت دیگر هم فضای باز است. اگر دوست نداشتید داخل غذا بخورید، می توانید میزتان را بیرون رزرو کنید. از امکانات کوه نور می توانم به اجرای موسیقی زنده، امکان رزرو آنلاین و پارکینگ اشاره کنم.

این رستوران با اینکه از رستوران های معروف کیش است، عیب هایی هم دارد. از نظر کاربرای کیفیت غذا خوب یا حداقل میانه است؛ اما رفتار پرسنل اصلا مناسب نیست و سرویس دهی این رستوران ضعیف است؛ بعلاوه جدیدا به مشتریان، صورتحساب و ریزهزینه های غذا را نمی دهند که این مسئله برای خیلی از گردشگران آزاردهنده است.

برخی از کاربران هم در اینترنت گفته اند که غذاها برایشان دیر آماده شد، مزه غذاها اصلا طعم خاصی نبود و گران بودن غذاها، فقط به خاطر فضای زیبای رستوران است. البته جا دارد بگویم از نظر برخی ها هم، کوه نور از برترین رستوران های کیش است.

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر، بلوار دانش، جنب هتل صدف، روبه روی دانشگاه کیش

شماره تلفن: 07644424808

لوکیشن رستوران کوه نور روی گوگل مپ

- رستوران میرمهنا کیش

میرمهنا در لیست برترین رستوران های کیش یکی از معروف ترین ها است. این رستوران در کنار ساحل قرار گرفته است؛ پس شما می توانید هنگام غذا خوردن منظرهی زیبا به خلیج فارس داشته باشید و از فضا نهایت لذت را ببرید. غذاهای دریایی، خارجی، ایرانی و انواع کباب ها در این رستوران سرو می گردد که به گفته برخی ها، کیفیت بالایی دارند و همگی بسیار لذیذ و به یادماندنی هستند. تحویل در محل و اجرای موسیقی زنده، دو تا از محبوب ترین امکانات این رستوران است.

اگر بخواهم برایتان از فضای رستوران بگویم، اول از همه باید به دیوارهای شیشه ای این رستوران اشاره کنم که باعث شده است مشتریان به راحتی ساحل و فضای بیرون رستوران را ببینند. ورودی رستوران با گل ها و گیاهان مختلف تزیین شده است و همین نکته، زیبایی بیشتری را به فضا می دهد.

برویم سراغ نظر مخاطبان درباره اینجا از برترین رستوران های کیش، نگاه کوتاهی که به نظرات گوگل مپ بیاندازید متوجه می شوید میرمهنا یک رستوران قدیمی است که 4-5 سال پیش هم مشتریان خود را داشته است. نظرات مخاطبان این روزها، بیشتر شکایت از گران بودن غذاهای این رستوران است.

آدرس: کیش، خیابان پروین اعتصامی، کنار متل تاپ رز

شماره تلفن: 09347698820

لوکیشن رستوران میرمهنا روی گوگل مپ

- رستوران دستپخت کیش

برایتان یکی از رستوران های معروف کیش را آورده ام. اگر دوست ندارید به رستوران بروید و ترجیح می دهید غذا را درب خانه تحویل بگیرید، دستپخت یکی از برترین رستوران های کیش برای این کار است. درواقع دستپخت، آشپرخانه ای در فاز 4 صدف است که منوی متنوع و مجذوب نمایندهی دارد. اگر به خود آشپزخانه نگاه کنید، شاید کمی کوچک باشد؛ اما کیفیت غذاهایش هوش از سرتان می پراند.

دستپخت، محبوب دل کاربران اینترنت هم است؛ کاربران از کیفیت خوب غذاها و پیک سریع این رستوران تعریف های زیادی نموده اند؛ در این حد که خیلی ها آن را برترین رستوران کیش می دانند.

آدرس: کیش، فاز 4 صدف، بزرگراه خلیج فارس، خیابان کرمان، خیابان دماوند، خیابان الوند

شماره تلفن: 07644441466

لوکیشن رستوران دستپخت روی گوگل مپ

- رستوران دارچین کیش

دارچین رستورانی است که اگر برترین رستوران کیش نباشید، بی شک یکی از سه رستوران برتر کیش است. کیفیت بالای غذاها، حجم کافی غذاها، قیمت مناسب، فضای زیبای رستوران و برخورد پرسنل، همگی باعث شده است تا دارچین، یکی از برترین رستوران های کیش باشد.

فضای این رستوران از برترین رستوران های کیش کمی سنتی و بسیار شیک است؛ از دکوراسیون رستوران هم هرچه بگویم کم گفتم. کافی است نگاهی به یکی از عکس های رستوران بیاندازید تا مشتاق غذا خوردن در این رستوران باشید.

درمورد نظرات کاربران باید بگویم که ایراد این رستوران از نظر کاربران، محبوبیتی بیش از مقدار آن است. رستوران دارچین به قدری محبوب و معروف است که گاهی، مخصوصا در ایام شلوغ سال، این رستوران پر از مشتری می گردد و رزرو =میز در آن کار مسئله ای است؛ در این حد که شاید مجبور باشید نیم ساعت الی یک ساعت یا حتی بیشتر، برای رزرو میز در نوبت بایستید.

آدرس: انتهای خیابان اندیشه، روبه روی آوای خلیج فارس

شماره تلفن: 07644423090

لوکیشن رستوران دارچین روی گوگل مپ

- فودکورت دامون

همه قبول دارید که یک وعده حسابی بعد از خرید می چسبد؟ خب حالا یکی از برترین رستوران های کیش را می توانید در مرکز خرید دامون در کیش پیدا کنید. فودکورت دامون با 12 غرفه فعال غذایی در طبقه دوم مرکز خرید دامون قرار گرفته است.

تنوع غذایی دامون از برترین رستوران های کیش با هیچ کدام از رستوران های معروف کیش قابل مقایسه نیست. انواع غذاهای ایرانی، هندی، مکزیکی، ترکی، چینی و ایتالیایی را می توانید در این رستوران پیدا کنید. از طرفی محیط رستوران بسیار بزرگ، تمیز و شیک است و هنگام غذا احساس خفگی و تنگ بودن فضا به شما دست نمی دهد.

آدرس: کیش، بلوار وصال، مرکز خرید دامون

شماره تلفن: 07644459735

لوکیشن فودکورت دامون روی گوگل مپ

- رستوران بهشت شاندیز

بهشت شاندیز، از جدیدترین اعضای لیست برترین رستوران های کیش است؛ با این حال برخی کاربران لقب برترین رستوران کیش را به این رستوران داده اند. این رستوران در سال 1400 آغاز به کار کرد. رستوران بهشت شاندیز، کافی شاپ هم دارد که مستقل از رستوران کار می نماید.

از امکانات این رستوران می توانم به اجرای موسیقی زنده و امکان رزرو رستوران برای جشن اشاره کنم؛ بله درست است، اگر جشنی مانند تولد داشته باشید، می توانید با هماهنگی رستوران، تولدتان را در رستوران بهشت شاندیز بگیرید.

بیشتر نظرات کاربران درباره این رستوران مثبت است؛ اما مثل خیلی از رستوران های دیگر، بهشت شاندیز هم مواردی دارد که باعث نارضایتی مشتری شده است. طبق گفته کاربران در اینترنت، تمیزی رستوران می تواند بهتر باشد و انتظار می رود کارکنان رستوران هم رفتار بهتری با مشتری داشته باشند.

آدرس: کیش، خیابان رودکی، جنب هتل پارمیدا

شماره تلفن: 09151219218

لوکیشن رستوران بهشت شاندیز روی گوگل مپ

- رستوران عمارت کیش

متاسفانه نظرات زیادی درباره رستوران عمارت کیش در اینترنت وجود ندارد؛ اما همین تعداد کم نظرات نشان می دهد عمارت یکی از رستوران های معروف کیش است و غذاهای باکیفیت و پرسنل مودب و کارکشته ای دارد. اگر به این رستوران سری زدید، حتما نظر ارزشمند خودتان را زیر همین مقاله برترین رستوران های کیش با ما خبرنگاران یی ها به اشتراک بگذارید.

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر، بلوار ساحل، خیابان رودکی

شماره تلفن: 09121590282

لوکیشن رستوران عمارت روی گوگل مپ

رستوران های سنتی کیش

اگر رستوران های سنتی، در این لیست برترین رستوران های کیش نباشد معلوم است یک جای کار می لنگد. پس این بخش را هم با جان و دل برایتان می نویسم تا شما بخوانید و برترین رستوران کیش را از نظر خودتان انتخاب کنید.

- رستوران شاندیز صفدری

شاندیز صفدری از برترین رستوران های کیش رستورانی است که امکانات نسبتا خوب و متنوعی دارد؛ مثل ترانسفر، پخش موسیقی زنده، پارکینگ روباز، وای فای رایگان و امکان رزرو رستوران برای جشن ها و مهمانی ها. این رستوران به شیشلیک های بی نظیرش معروف است.

تنوع غذایی خوب و بزرگی رستوران برای برخی کاربران از نقاط مثبت این رستوران است؛ با اینکه برای همه این طور نیست.در بین نظرات کاربران، چند نفری را دیدم که گفته بودند این بزرگی رستوران، منجر به شلوغی رستوران و در نتیجه ضعیف بودن سرویس دهی گردد.

با این که رستوران شاندیز صفدری جزء برترین رستوران های کیش است؛ اما باز شکایت هایی از کثیفی، کم بودن کیفیت غذا مخصوصا کیفیت شیشلیک، گران بودن غذا نسبت به کیفیت و بد یا زیادی بلند بودن اجرای زنده موسیقی هم بین نظرات کاربران دیده می گردد.

آدرس: کیش، جاده دنیا، بین کشتی یونانی و کلبه هور

شماره تلفن: 09020098076

لوکیشن رستوران شاندیز صفدری روی گوگل مپ

- رستوران تک بادگیر کیش

تک بادگیر، جزء برترین رستوران های کیش است که اتفاقا به تازگی آغاز به کار نموده است. رستوران تک بادگیر در همین مدت کوتاه کلی هوادار پیدا نموده و حسابی محبوب شده است. تنوع غذاهای رستوران زیاد نیست؛ اما همین غذاها همگی لذیذ و با کیفیت هستند.

آدرس: کیش، بلوار خاتم، خیابان نیایش، مجموعه تک بادگیر کیش

شماره تلفن: 09394117965

لوکیشن رستوران تک بادگیر روی گوگل مپ

- رستوران و سفره خانه سنتی حفیظی

رستوران حفیظی، از رستوران های معروف کیش است که بیشتر از هرچیزی شیفته فضای داخلی آن می شوید. کنده کاری ، وسایل و چیدمان سنتی این رستوران قشنگ حال و هوای قدیم را برایتان زنده می نماید. فضای رستوران شلوغ یا زیادی بزرگ نیست که مشتری های خیلی زیادی در سالن باشند، پس لازم نیست نگران شلوغی سالن باشید.

نظرات بیشتر کاربران در اینترنت هم درباره این مورد از لیست برترین رستوران های کیش مثبت است. با این حال نظراتی حاوی شکایت از سرویس دهی بد رستوران، گران بودن غذا نسبت به کیفیت، دورچین غذای ضعیف، برخورد بد کارکنان و دیر آماده کردن سفارش دیده می گردد.

آدرس: کیش، بلوار خلیج فارس، روبه روی هتل لیلیوم

شماره تلفن: 07644467650

لوکیشن رستوران و سفره خانه سنتی حفیظی روی گوگل مپ

- رستوران سنتی اکبر جوجه

احتمال زیاد نام رستوران اکبر جوجه از برترین رستوران های کیش برایتان آشناست. معمولا در همه شهرهای ایران، یک رستوران اکبر جوجه پیدا می گردد و کیش هم از این قضیه جدا نیست. اکبر جوجه کیش، رستورانی بزرگ با غذاهایی لذیذ است که هرجایی پیدا نمی گردد.

طبق نظر کاربران، اکبر جوجه و مرغ شکم پر این رستوران، غذاهایی فراموش نشدنی و بسیار خوشمزه هستند. از چشم خیلی ها اکبر جوجه برترین رستوران کیش است؛ پس پیشنهاد می کنم حتما سری به این رستوران بزنید و یکی از این غذاها را امتحان کنید.

آدرس: مرکز تجاری کیش، طبقه اول

تلفن: 09114480020

لوکیشن رستوران اکبر جوجه روی گوگل مپ

- رستوران مادربزرگ

نمی توانستم جای رستوران مادربزرگ را در لیست برترین رستوران های کیش خالی بگذارم. یک نگاه که به عکس های این رستوران بیاندازید خودتان متوجه منظورم می شوید. فضای سنتی فوق العاده، حوض وسط سالن و دکوراسیون سالن حس و حال دیگری هنگام غذاخوردن به شما می دهند. واقعا شکی نیست که چرا مادربزرگ، یکی از رستوران های معروف کیش است.

البته نباید از غذاهای این رستوران هم غافل شد؛ کیفیت غذاها طبق گفته کاربران خوب است. با این حال باز هم نظراتی شاکی از کیفیت پایین غذاها یا زیاد بودن شیرینی یا شوری در خوراکی ها دیده می گردد. البته باید ذکر کنم بیشتر نظرات درباره این رستوران مثبت بودند؛ پس اگر دوست داشتید حداقل یک بار هم که شده ه این رستوران چشم گیر سری بزنید.

آدرس: میدان جزیره، خیابان درخت سبز، جنب پارک درخت سبز

شماره تلفن: 09347687075

لوکیشن رستوران مادربزرگ روی گوگل مپ

- رستوران سنتی طباخ کیش

رستوران سنتی طباخ کیش از نظر خیلی از کاربران اینترنت، برترین رستوران کیش است. حالا چرا این را می گویم؟ این رستوران فضایی کوچک؛ اما گرم و صمیمی دارد؛ از طرفی کارکنان با این که اکثرا تازه کار یا جوان هستند با این حال برخورد فوق العاده دلنشینی با مشتری ها دارند.

اگر دنبال غذای عربی درجه یک در کیش هستید، این رستوران برترین انتخاب است. کافی است نظرات مختلف را در اینترنت بخوانید تا ببینید چقدر همه از غذاهای این رستوران و پرسنل عزیزش تعریف کردند.

آدرس: میدان نیایش، بلوار پیامبر

شماره تلفن: 09347681867

لوکیشن رستوران سنتی طباخ روی گوگل مپ

کافه رستوران های معروف کیش

رسیدیم به یکی از مجذوب نماینده ترین بخش های مقاله برترین رستوران های کیش، یعنی کافه رستوران ها. یادتان است بالاتر گفتم بعد از کافه رستوران ها، سراغ برترین فست فود کیش می رویم؟ حالا دیگر داریم به آخرهای مقاله می رسیم و کمی جلوتر از برترین فست فود کیش هم برایتان گفته ام.

- کافه رستوران مارینا

اولین کافه رستورانی که می تواند جزوی از لیست برترین رستوران های کیش باشد، همین کافه رستوران مارینا است. این رستوران ساحلی هم فضای داخلی برای سرو غذا دارد و هم حیاطی که بتوانید آن جا بنشینید و از غذا لذت ببرید. همان طور که از ساحلی بودن این رستوران معین است، کافه رستوران مارینا منظرهی به خلیج فارس زیبا دارد.

از نظر غذایی هم کاربران از دورچین و تزئین غذا حسابی تعریف کردند؛ اما گفتند که غذا طعم خاصی ندارد و در برخی موارد هم مشتری ها از کیفیت غذا کاملا ناراضی بودند. تنوع منوی این کافه رستوران خوب است؛ اما برخی از موارد نسبت به کیفیت آن، خیلی گران هستند.

آدرس: خیابان مرجان، نزدیک هتل پارک مارینا کیش

شماره تلفن: 07644465055

لوکیشن کافه رستوران مارینا روی گوگل مپ

- کافه رستوران آلور بیسترو

کافه رستوران آلور بیسترو نه تنها یکی از برترین رستوران های کیش است، بلکه به عنوان یکی از رستوران های معروف کیش که صمیمی ترین فضا را دارد هم شناخته می گردد. کاربری در اینترنت پیدا نمی کنید که از جو آلور بیسترو یا برخورد پرسنل آن شکایتی نموده باشند؛ بسیاری از کامنت ها تعریف و تمجید از کارکنان و فضای صمیمی این کافه رستوران است. همین علت باعث شده تا خیلی از کاربران آلور بیسترو را برترین رستوران کیش بدانند.

آلور بیسترو از برترین رستوران های کیش فضای بزرگی ندارد؛ اما دکوراسیون شیک و چشم گیری دارد. از طرفی کیفیت غذاهای آن حتما به چشمتان می آید. طبق گفته کاربران، پیتزاهای این کافه رستوران واقعا کیفیت بالایی دارد؛ پس پیشنهاد می کنم حتما سری به اینجا بزنید و وعده ای لذیذ نوش جان کنید. یکی از نکات قابل توجه آلور بیسترو هم این است که این کافه رستوران 24 ساعت شبانه روز باز است.

آدرس: میدان شهدا، خیابان میرداماد

تلفن: 07644441004

لوکیشن کافه رستوران آلور بیسترو روی گوگل مپ

- کافه رستوران ساحلی فراتی کیش

باز هم کافه رستورانی 24 ساعته در لیست برترین رستوران های کیش قرار گرفته است. کامنت های زیادی درباره این کافه رستوران وجود ندارد؛ اما همین تعداد کم هم خودش چیزهایی را نشان می دهد. برخی کاربران از گرانی غذاها و خوردنی های این کافه رستوران شکایت نموده و گفتند که قیمت نسبت به کیفیت زیاد است!

اما بودند افردای که از کیفیت آن هم تعریف نمایند و گفتند که این رستوران یکی از برترین رستوران های معروف کیش است.

آدرس: جاده دنیا، خیابان مرجان پنجم، خیابان ایزدی رشید

شماره تلفن: 09397695665

لوکیشن کافه رستوران ساحلی فراتی روی گوگل مپ

فست فودهای کیش

به آخرین بخش مقاله برترین رستوران های کیش رسیدیم. در این قسمت برایتان از برترین فست فودی های کیش می گویم تا با معیارهای خودتان، برترین فست فود کیش یا برترین رستوران کیش را انتخاب کنید.

- خانه برگر کیش

خانه برگر کیش خیلی بزرگ نیست؛ اما همین مساحت هم به دو بخش داخلی و بیرونی تقسیم شده است. شما هم می توانید داخل رستوران غذایتان را میل کنید، هم بیرون رستوران میز و صندلی چیده اند تا در فضای باز غذا بخورید. بنابراین خانه برگر هم با فضاهای متنوع از برترین رستوران های کیش است.

طبق گفته کاربران با این که این رستوران جزو برترین رستوران های کیش است؛ اما تنوع زیادی ندارد و کیفیت غذاها در حد میانه است. غذاهای دیر آماده نمی شوند؛ اما زود هم به دست شما نمی رسد. برترین غذاهای این فست فود از نظر کاربران برگرها و پیتزاهای آن است.

آدرس: بلوار مروارید، روبه روی مرکز خرید مروارید

شماره تلفن: 07644458411

لوکیشن فست فود خانه برگر روی گوگل مپ

- فست فود وقت برگر و سیب زمینی

فست فود وقت برگر و سیب زمینی فضای شیک و تمیزی دارد. این فست فود در واقع یکی از کافه رستوران های کیش هم محسوب می گردد؛ اما همبرگر و غذاهای فست فودی سرو می نماید و به همبرگرهایش هم معروف است.

از نظر برخی کاربران برخی غذاها زیادی روغنی بودند یا کیفیت خوبی نداشتند؛ اما در خصوص همبرگر، بیشتر کاربران گفتند که همبرگرهای فست فود وقت برگر بسیار لذیذ است.

آدرس: بلوار امیرکبیر، روبه روی کارتینگ کیش

شماره تلفن: 07644467802

لوکیشن فست فود وقت برگر و سیب زمینی روی گوگل مپ

- برگر مرزالتس کیش

درست است که برگر مرزالتس را جزء برترین رستوران های کیش می دانم؛ اما متاسفانه اطلاعات زیادی از این فست فودی در اینترنت نیست؛ اما نگران نباشید، من برایتان اطلاعاتی دارم که نشان می دهد مرزالتس، از رستوران های معروف کیش است.

اول از همه فضای رستوران خیلی بزرگ نیست؛ اما شیک و تمیز است. از غذاهای این فست فودی هم دقیق نمی توانم به یکی اشاره کنم؛ چون کاربران با سلیقه های متفاوتی که دارند، غذاهای مختلفی را به عنوان برترین غذای این رستوران انتخاب کردند.

آدرس: جنب میدان مرجان

شماره تلفن: 07644478648

لوکیشن فست فود برگر مرزالتس کیش روی گوگل مپ

- فست فود بومرنگ

از کیفیت غذاهای فست فود بومرنگ از برترین رستوران های کیش زیاد تعریف می نمایند. از نظر کاربران مرغ سوخاری این فست فود و پیتزاهای آن، بهتر از بقیه غذاهای بومرنگ است. طبق گفته کاربران فست فود بومرنگ، رفتار پرسنل این مجموعه بسیار محترمانه است و مواد غذایی استفاده شده در غذاها همگی تازه هستند.

آدرس: بلوار مروارید، روبه روی شعبه اول فروشگاه سلما

تلفن: 07644458431

لوکیشن فست فود بومرنگ روی گوگل مپ

- فست فود هالوپینو

فست فود هالوپینو کیش، مثل خیلی از فست فودی های این لیست برترین رستوران های کیش دو بخش داخلی و بیرونی دارد. مشتریان می توانند بیرون هم غذایشان را میل نمایند و از هوای آزاد لذت ببرند.

از رفتار پرسنل و کیفیت برخی غذاهای این فست فودی خیلی تعریف شده است. پیشنهاد می کنم سری به فست فود هالوپینو بزنید تا خودتان مزه این غذاهای فوق العاده را بچشید. شاید هالوپینو انتخاب شما برای برترین رستوران کیش باشد.

آدرس: خیابان فردوسی

تلفن: 07644420130

لوکیشن فست فود هالوپینو روی گوگل مپ

در آخر

در آخر امیدوارم به هر رستورانی که می روید برترین غذاها را بخورید و حسابی خوش بگذرانید. لیست برترین رستوران های کیش همواره در اختیار شما است تا با خیال راحت در سفرتان رستوران ها را پیدا کنید. اگر احتیاج باشد حتما مقاله را برایتان آپدیت می کنم تا تازه ترین مطالب در اختیارتان باشد؛ سفرتان به سلامتی.

منبع: علی بابا
انتشار: 27 مهر 1403 بروزرسانی: 27 مهر 1403 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1820

به "برترین رستوران های کیش و تجربه طعم اصیل غذاهای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های کیش و تجربه طعم اصیل غذاهای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید