اخباری: برای مقابله با اوت دستی پیکانی ها برنامه داریم

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: پیکان بیشتر از 2 امتیاز از اوت دستی گرفته است اما در هر حال سعی می کنیم با تدابیری که داریم با اوت دستی ها مقابله کنیم.

اخباری: برای مقابله با اوت دستی پیکانی ها برنامه داریم

به گزارش خبرنگاران، سعید اخباری در نشست خبری پیش از ملاقات تیم فوتبال ماشین سازی تبریز مقابل پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، گفت: من هم به نوبه خودم درگذشت علی انصاریان را تسلیت می گویم که سابقه بازی در فوتبال تبریز را هم دارد. ما فردا با تیمی بازی داریم که تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان بسیار خوب است. یکی از فنی ترین مربیان ایران، یعنی مهدی تارتار سرمربی این تیم است که بنده افتخار شاگردی شان را دارم و خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتم که امیدوارم فردا بتوانم درس پس بدهم.

وی درباره اینکه تیمش خوب بازی می نماید اما هنوز نتیجه نگرفته، گفت: ما سعی کردیم تیمی که جدید است و تمام نفرات فصل قبل رفته اند و 20 بازیکن جدید هستند را کنار هم هماهنگ کنیم. در تمرینات دنبال این هستیم که بازیکنان ما بتوانند هم زمان دفاع و هم زمان حمله بتوانند به خوبی توپ را در اختیار بگیرند و پاس بدهند. کمی نتایج و شکست ها به لحاظ روحی به بازیکنان ما ضربه زده است اما باید نتیجه بگیریم تا شرایط روحی تیم بهتر گردد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: همه دیدند که تیم ما در یک سری بازی ها مستحق شکست نبود و نباید می باختیم. با این حال اگر تیم ما یکی دو بازی را ببرد، بردهای متوالی اش شروع می گردد. ما بازیکنان با کیفیتی داریم و فوتبال با کیفیتی هم ارائه می کنیم و مطمئن هستم به نتیجه گیری که برسیم، می توانیم شرایط را تغییر دهیم. سبک بازی پیکان هم به نوعی است که به ما یاری می نماید بازی بهتری ارائه کنیم و فردا منتظر یک بازی زیبا باشید.

اخباری در پاسخ به این سؤال که آیا ماشین سازی برای بقا در لیگ برتر امیدی دارد یا نه، گفت: کاملاً امیدواریم که این تیم در لیگ برتر بماند. به خصوص پتانسیلی که بازیکنان ما مقابل پرسپولیس، فینالیست آسیا نشان دادند. همینطور بازی مقابل مس رفسنجان و سپاهان آنها نشان دادند پتانسیل بالایی دارند. این تیم صد درصد در لیگ برتر خواهد ماند و اولین سه امتیاز را که بگیریم شرایط مان بهتر خواهد شد.

وی در واکنش به این سؤال که تیم پیکان تا به حال دو امتیاز از اوت دستی گرفته است و چه راهکاری برای مقابله با این تاکتیک تیم حریف دارد، گفت: البته پیکان بیشتر از 2 امتیاز از اوت دستی گرفته است اما هر تیمی بود از این پتانسیل استفاده می کرد و ما هم احترام می گذاریم. سعی می کنیم با تدابیری که داریم مقابل اوت دستی ها را بگیریم که ابتدا باید با بستن فضاها و سپس نقشه های دیگر کار خود را پیش ببریم. پیکان مانند ماشین سازی تیمی ریشه دار و قدیمی است و یک کادر فنی خوب هم در این تیم حضور دارد. تاکتیک آنها فقط اوت دستی نیست و تاکتیک های دیگری هم دارند که ما به شناخت از آنها رسیده ایم، البته ما فردا تغییر تاکتیک هم داریم و برای این بازی شاید به ترکیب تیم هم دست بزنیم و با توجه به چیزهایی که از آقای تارتار یاد گرفته ام، سعی می کنیم یک بازی خوب انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی اعلام کرد: تنها ایراد بازی این است که فردا پخش زنده نیست و ممکن است اتفاقات داوری دیده نگردد، البته ما باید به داور بازی فردا یاری کنیم. داور جوانی است که نباید استرس به او بدهیم. با این حال نمی دانم این چه رسمی است که در فوتبال ایران سعی دارند صحنه های 50-50 را به سود تیم میزبان سوت بزنند در حالی که من تمام فوتبال های اروپایی را دنبال می کنم و تا به حال چنین چیزی را ندیده ام. اصلاً میزبانی یا میهمانی در قضاوت داوران اروپایی معنایی ندارد، با این حال تا به حال نشده چه ما میزبان باشیم چه میهمان صحنه های 50-50 را به سود ما سوت بزنند. با این حال تنها خواسته ای که داریم این است که در بازی فردا عدالت رعایت گردد.

اخباری: گل اول پرسپولیس آفساید بود، روی گل دوم هم جوانمردانه عمل نکردند، رفتار و گویش داوران با تیم های عظیم متفاوت است

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1025

به "اخباری: برای مقابله با اوت دستی پیکانی ها برنامه داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخباری: برای مقابله با اوت دستی پیکانی ها برنامه داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید