ساخت 10 درصد مدارس خیّری با مشارکت خیّرین خارج از کشور

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، تهران (پانا) - رئیس جامعه خیّرین مدرسه ساز کشور گفت 10 درصد مدارس خیّری با یاری خیّرین خارج از کشور ساخته شده است.

ساخت 10 درصد مدارس خیّری با مشارکت خیّرین خارج از کشور

ناصر قفلی در گردهمایی معاونان و مدیران کل حوزه ستادی و استانی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: همدلی و همکاری آموزش و پرورش، سازمان نوسازی مدارس و جامعه خیّرین مدرسه ساز به یک الگوی پیروز در کشور تبدیل شده است.

وی با بیان این که خیّرین مدرسه ساز جان، مال و آبروی خود را برای ساخت آینده بچه ها کشور گذاشته اند، اظهار کرد: تمام کوشش و دغدغه همه ما فراهم کردن شرایط مناسب تحصیل، در اقصی نقاط کشور است.

قفلی با اشاره به تعهد سه هزار میلیارد تومانی خیّرین مدرسه ساز در سال گذشته بیان نمود: با همراهی دولت و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، پیروز شدیم 40 هزار کلاس درس نیمه تمام را ساماندهی و مشخص تکلیف کنیم.

وی اظهار داشت: حدود 10درصد از مدارس خیّری با مشارکت خیّرین خارج از کشور ساخته می گردد، این همراهی سرمایه ارزشمندی است که باید راهکارهای مناسبی را برای توسعه و استفاده از آن پیدا کنیم که بدین منظور در جامعه خیرین مدرسه ساز کارگروه هایی تشکیل شده است.

رئیس جامعه خیّرین مدرسه ساز کشور بر لزوم بهره گیری از تکنولوژی های نوین در ساخت مدارس به منظور تسریع در عملیات اجرایی پروژه ها و کاهش هزینه تمام شده تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1335

به "ساخت 10 درصد مدارس خیّری با مشارکت خیّرین خارج از کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 10 درصد مدارس خیّری با مشارکت خیّرین خارج از کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید