ظرفیت 400 نفری به خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر اضافه شد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خوابگاه موقوفه پسرانه حسین ناصرالاسلامی در زمینی به مساحت هزار و 100 متر مربع با ظرفیت400 دانشجوی دوره دکتری در دانشگاه امیرکبیر افتتاح شد.

ظرفیت 400 نفری به خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر اضافه شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، خوابگاه موقوفه پسرانه حسین ناصرالاسلامی در زمینی به مساحت هزار و 100 متر مربع، در 7 طبقه و 42 واحد ساخته شده است.در این خوابگاه پسرانه قرار است 400 دانشجوی دوره دکتری ساکن شوند.

سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم افتتاح این خوابگاه گفت: از ابتدای مسئولیت خود موضوع خوابگاه های دانشجویی را اولویت خود قرار داده ام.

وی اضافه کرد: در این راستا برنامه راهبردی برای تعمیر، بازسازی و ساخت خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه تدوین شد و براساس این برنامه راهبردی، ساخت و بازسازی خوابگاه های دانشگاه انجام شد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشجویان این دانشگاه جز دانشجویان با استعداد هستند بنابراین برای ارتقا علمی آن ها باید زیرساخت های لازم از جمله خوابگاه ها توسعه یابند.

معتمدی گفت: در ابتدای فعالیت من در دانشگاه در بعضی اتاق های عظیم خوابگاه های این دانشگاه 10 تا 15 دانشجو سکونت داشتند که امروز تعداد نفرات خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه به استاندارد رسیده چراکه خوابگاه های این دانشگاه پیشرفته است.

وی گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر از بودجه دانشگاه و یاری خیرین اقدام به بازسازی و توسعه خوابگاه های دانشجویی خود نموده است و درحال حاضر ظرفیت خوابگاه های این دانشگاه 40 درصد رشد یافته است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: بعلاوه خوابگاه های این دانشگاه رتبه های 2 و یک هستند و دیگر خوابگاه های با رتبه 3 و 4 در این دانشگاه وجود ندارد.

غلامرضا غفاری معاون فرهنگی وسرپرست سازمان امور دانشجویان هم در این مراسم گفت: در سال های اخیر خیرین و سرمایه های کشور نسبت به امر آموزش عالی توجه بسیار داشتند که این امر یک نعمت بشمار می رود.

وی تاکید نمود: با یاری خیرین و سرمایه های کشور بسیاری از زیرساخت های دانشگاه ها از جمله خوابگاه ها و آزمایشگاه ها بازسازی و پیشرفته اند.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر یکی از عظیمترین دانشگاه های کشور است که توسعه زیرساخت های این دانشگاه نقش بسزایی در توسعه علمی کشور خواهد داشت.

حسین ناصرالاسلامی واقف خوابگاه پسرانه دانشگاه صنعتی امیرکبیر هم در این مراسم گفت: همیشه سعی داشتم که یاری اساسی به کشور خود انجام دهم که توسعه سطح علمی کشور یک یاری اساسی بشمار می رود، زیرا توجه به استعداد های کشور منشا اثر خواهند شد.

وی گفت: من خود را مدیون ملت ایران می دانم و بسیار خوشحالم که توانستم در ساخت خوابگاه پسرانه این دانشگاه مشارکت داشته باشم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1220

به "ظرفیت 400 نفری به خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت 400 نفری به خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید