روسیه: آزمایش بخش های مهم سامانه اس-500 رو به تکمیل است

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، یک مقام ارشد صنایع تسلیحات سازی روسیه بیان کرد، آزمایش های مربوط به بعضی عناصر نسل بعدی سامانه های دفاع موشکی این کشور معروف به سامانه اس-500 از جمله قسمت پرتابگر آن در دست تکمیل است.

روسیه: آزمایش بخش های مهم سامانه اس-500 رو به تکمیل است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر دولبنکوف، مدیرکل دفتر طراحی ساخت ماشین آلات ویژه در شرکت تسلیحات سازی آلماز-آنتی روسیه گفت، تست بخش هایی از سامانه اس-500 از جمله بخش پرتابگر آن رو به تکمیل است.

او در مصاحبه ای با مجله Russian Defense بیان کرد: کارشناسان شرکت ما با در نظر دریافت نفع و تسهیل کار نظامیان حوزه نیروی هوایی و دفاع موشکی، واحدهای مربوط به سیستم دفاع موشکی متحرک نسل بعدی موسوم به Triumfator-M را به وجود آورده اند. این بخش ها شامل پرتابگر، قطعات مربوط به یک مکان یاب چندمنظوره و یک مکان یاب دفاع موشکی، یک شاسی مجهز برای پست فرماندهی و واحدهای انتقال یک سیستم رادار هشدار اولیه می شوند که توسعه یافته اند و آزمایش های آنها رو به تکمیل است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 400

به "روسیه: آزمایش بخش های مهم سامانه اس-500 رو به تکمیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: آزمایش بخش های مهم سامانه اس-500 رو به تکمیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید