رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا: نمی گذارم سری A نیمه کاره رها گردد، از یوفا و فیفا اجازه می گیرم در تابستان بازی کنیم

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا با رد شایعه لغو بازی های به جامانده از فصل جاری لیگ ایتالیا، گزینه ای جدید را برای به خاتمه رساندن فصل جاری سری A گفت.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا: نمی گذارم سری A نیمه کاره رها گردد، از یوفا و فیفا اجازه می گیرم در تابستان بازی کنیم

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره تعلیق مسابقات این کشور به خاطر شیوع کرونا و برآورد هایی که درباره آینده این فصل انجام شده است، از جمله اینکه احتمال نیمه تمام ماندن فصل وجود دارد، به شبکه رادیویی مارته ایتالیا گفت: تا جایی که از من ساخته باشد، امیدم را برای از سر دریافت مسابقات از دست نخواهم داد. من هر کاری بتوانم انجام می دهم تا این اتفاق رخ دهد. برای من تسلیم شدن بسیار سخت است. می دانم که هنوز برای اعلام زمان از سر گرفته شدن مسابقات بسیار زود است، اما ما باید از همین الان خوش بین باشیم. تمام کوشش مان را می کنیم تا ادامه فصل را برگزار کنیم حتی اگر به قیمت خواهش از یوفا و فیفا برای ادامه فصل بعد از خاتمه ماه ژوئن و برگزاری مسابقات در ماه های جولای و آگوست (تیر و مرداد) باشد.

گراوینا اضافه کرد: در حال حاضر هیچ جایی برای رسیدگی به منافع شخصی وجود ندارد. من از همه درخواست می کنم که عقل سلیم داشته باشند، چون در نهایت این فدراسیون است که درباره زمان از سرگیری مسابفات تصمیم می گیرد. فردا جلسه ای جدید با اعضای دولت داریم تا درباره یکسری پیشنهاد ها با هم صحبت کنیم. نمی خواهیم از دولت درخواست یاری اقتصادی کنیم، اما باید اعتراف کنیم که شرایط مان بحرانی شده است. از دولت تقاضا خواهیم کرد که با در نظر دریافت یکسری معیارها به مدرن تر شدن بازی ما یاری کند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در خاتمه تأکید کرد: برای من موافقت با لغو مسابقات به جامانده از این فصل یک شکست محسوب می گردد، چون می دانم که رخ دادن این اتفاق به معنای کم ارزش شدن لیگ است. چنین اتفاقی یک سناریو ناخوشایند را به وجود می آورد. من سرسختانه هرگونه پیشنهادی را که به لغو لیگ منتهی گردد، رد می کنم. تا جایی که امکان داشته باشد هم نمی گذارم که چنین اتفاقی رخ دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 393

به "رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا: نمی گذارم سری A نیمه کاره رها گردد، از یوفا و فیفا اجازه می گیرم در تابستان بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا: نمی گذارم سری A نیمه کاره رها گردد، از یوفا و فیفا اجازه می گیرم در تابستان بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید