تور ارزان اروپا: اروپا و کرونا ، آنالیز شرایط کشورهای اروپایی در کرونا

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، اروپا دیر زمانی است که مرکز توجه گردشگران برای سیاحت و گذراندن اوقات فراغتشان می باشد.

تور ارزان اروپا: اروپا و کرونا ، آنالیز شرایط کشورهای اروپایی در کرونا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

این سرزمین سبز در میان ایرانیان نیز از محبوبیت ویژه ای برخوردار بوده است، از ناصرالدین شاه و مظفرالدین قاجار گرفته تا هنرمندان و نویسندگانی همانند کمال الملک و صادق راهنمایی، همیشه کشورهای اروپایی را مقصد سفر خویش قرار داده اند.

با شروع پاندمی کرونا و قرنطینه جهان جهت حفظ سلامت انسان ها، گردشگری نیز رونق خود را از دست داد و جهانگردان و سیاحان از حرکت باز ایستادند. بسیاری از افراد انتظار شروع دوباره رفت وآمد ها را می کشند، مسافر ایرانی نیز از این قاعده مستثنا نیست و چشم انتظار شروع سفرهای توریستی است.

از آنجایی که منابع فارسی زبان برای عزیزان هم وطن بسیار محدود است و خبرهای مربوط به مسافرت کمتر پوشش داده می گردد، تصمیم گرفتیم در این مقاله منابع صحیح و جامع پیگیری اخبار مرزهای اتحادیه اروپا را برایتان عنوان نماییم.

یکی از برترین منابع برای پیگیری، سایت سفارت کشورهای آلمان، فرانسه و ایتالیا می باشد که به زبان فارسی و انگلیسی فعال هستند و می توانید برای کسب اطلاعات مناسب به آنها مراجعه نمایید.

آگاهی از شرایط کشورهای اروپایی

یکی دیگر از منابع بسیار معتبر، سایت اتحادیه اروپاست که شما می توانید با مراجعه به لینک زیر:

https://reopen.europa.eu/en

شرایط کامل هر کشور را در خصوص پاندمی و اوضاع شیوع کرونا آنالیز نمایید.

در سایت اتحادیه اروپا ابزاری فراهم گشته است تا شما بتوانید به راحتی با وارد کردن نام کشورها از شرایط آن ها اطلاعات کسب نمایید.

ویروس کرونا در سراسر اتحادیه اروپا شیوع پیدا نموده است و از بسیاری جهات بر زندگی ما تأثیرگذاشته است. دولت ها اقدامات محدود کننده گوناگونی را برای جلوگیری از توسعه ویروس کرونا و محافظت از زندگی افراد انجام داده اند.

شرایط به سرعت در حال تغییر است و بعلاوه واکنش کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز تغییر می نماید.

این ابزار بر اساس داده های مرکز اروپایی پیشگیری و کنترل بیماری (ECDC) ، نمای کلی از شرایط سلامت در کشورهای اروپایی را ارائه می دهد. اطلاعات به طور مرتب به روز می شوند و به 24 زبان در دسترس هستند. این قابلیت شما را قادر می سازد تا فرایند ویروس کرونا را در کشورهای اروپایی و فراتر از آن دنبال کنید.این سایت بعلاوه اطلاعاتی راجع به محدودیت های مختلف موجود ، از جمله در خصوص قرنطینه و شرایط آزمایش برای مسافران و بعلاوه قوانین مربوط به بازگشایی مرزها را ارائه می نماید.

این امر می تواند ضمن داشتن ایمنی و سلامت، به شما در برنامه ریزی سفر خود در اروپا یاری کند.

کشورهای اتحادیه اروپا در خصوص رویکرد هماهنگ برای محدودیت حرکت آزاد در پاسخ به شیوع ویروس کرونا توافق نموده اند. این شامل یک کد رنگ برای طبقه بندی منطقه ها سبز ، نارنجی ، زرد و خاکستری بر اساس شرایط اپیدمیولوژیک در آنجا است.

آنها بعلاوه توافق نموده اند در خصوص معیارهای مشترکی که باید به هنگام تصمیم گیری در خصوص ایجاد محدودیت سفر از منطقه ها قرمز به دیگر منطقه ها، دارای یک رویکرد مشترک برای مسافران باشند و بعلاوه در ارائه اطلاعات واضح و به موقع به مردم، کوشا باشند.

با شروع فرایند واکسیناسیون امید آن است که به زودی مرزهای کشورها به حالت عادی بازگردند. شما مسافر عزیز نیز می توانید با آنالیز این سایت از اولین افراد آگاه از شرایط باشید.

تیم خبری خبرنگاران نیز مفتخر است اعلام نماید که تمام کوشش خود را می نماید تا در اطلاع رسانی در خصوص اخبار این روزها ساعی و کوشا باشد، تا شما مخاطب فارسی زبان به راحتی به اطلاعات صحیح دسترسی داشته باشید.

کرونا و ایکائو

سفر در نوروز 1400

انسان بعد از عبور از کرونا، کجا خواهد بود؟

سفر در کرونا | نکات ضروری برای مسافران در شرایط کرونا

کمیسیون اروپا اعلام نموده است که به 60000 جوان اروپایی بین ...

ادامه مطلب

کدام کشورها تور واکسن کرونا را شروع نموده اند؟جمهوری اسلا...

ادامه مطلب

منبع: ژیوار
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1497

به "تور ارزان اروپا: اروپا و کرونا ، آنالیز شرایط کشورهای اروپایی در کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: اروپا و کرونا ، آنالیز شرایط کشورهای اروپایی در کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید