رئیس جمهور چین به پاکستان سفر می نماید

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، وزارت خارجه چین از احتمال سفر رئیس جمهور این کشور به پاکستان در ماه ژوئن اطلاع داد.

رئیس جمهور چین به پاکستان سفر می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مراحل گرفتن ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از اکسپرس نیوز، وزارت خارجه چین از احتمال سفر شی جین پینگ به پاکستان اطلاع داد.

سخنگوی وزارت خارجه چین در این خصوص گفت: ما در حال برنامه ریزی برای سفر رئیس جمهور به پاکستان هستیم که احتمالاًً در ماه ژوئن انجام می گردد.

سفر رئیس جمهور چین به پاکستان با موضوع پیش برد کریدور مالی مشترک دو کشور موسوم به سی پیک و همچنین امضا تفاهم نامه های تازه بین دو کشور انجام خواهد شد.

پیش از سفر شی جین پینگ به پاکستان هیات های مالی چینی به پاکستان سفر می نمایند تا پیش نویس تفاهم نامه ها را آماده نمایند.

سفر رئیس جمهور چین به پاکستان در حالی انجام می گردد که قرار است ترامپ فردا به هند سفر کند و بعضی کارشناسان سفر شی جن پنگ را بی ارتباط به سفر ترامپ نمی دانند.

دو کشور آمریکا و چین به ترتیب با تشکیل ائتلاف با هند و پاکستان عملکرد تقابل مالی تازه ای را در منطقه جنوب آسیا شروع نموده اند.

گفته می گردد ترامپ در جریان سفر خود به هند قصد امضا تفاهم نامه بزرگی را ندارد و احتمالاًً به چند تفاهم نامه کوچک بسنده خواهد نمود.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 179

به "رئیس جمهور چین به پاکستان سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور چین به پاکستان سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید