دوره های آمادگی آزمون وکالت در جهاددانشگاهی کرمان برگزار می گردد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران/کرمان مجتمع آموزشی جهاددانشگاهی استان کرمان به عنوان بزرگترین و مجهزترین مجموعه آموزشی در استان، به منظور بهبود فرآیند یادگیری دانش پذیران آزمون های وکالت، پکیج های آموزشی این آزمون را در اختیار دانش پذیران قرار می دهد.

دوره های آمادگی آزمون وکالت در جهاددانشگاهی کرمان برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، یکی از مهم ترین و کاربردی ترین رشته های علوم انسانی، حقوق بوده که ماهیت آن از استدلال و منطق و فهم قوانین و مقررات تشکیل شده و پر طرفدارترین زمینه شغلی این رشته نیز وکالت است که برای دریافت پروانه آن باید فارغ التحصیلان پس از دریافت مدرک کارشناسی در آزمون ورودی کانون وکلای دادگستری شرکت نمایند، بنابراین شرایط آزمون وکالت برای داوطلبان بسیار مهم است و داوطلبان پذیرفته شده، با گذراندن دو سال دوران کارآموزی می توانند مجوز پروانه وکالت را دریافت نمایند.

موفقیت دراین آزمون ها مستلزم برخورداری از مهارت های ویژه ای است که در دانشگاه و مراکز آموزشی در رشته حقوق این مهارتها کمتر به دانشجویان تعلیم داده می شود لذا مجتمع آموزشی جهاددانشگاهی استان کرمان با پشتوانه 40 سال سابقه برگزاری دوره های تخصصی، آمادگی کارشناسی ارشد و آمادگی آزمون نظام مهندسی به منظور خدمت به جامعه حقوقی استان، دوره های آموزشی منحصر به فردی را (به عنوان اولین مرکز آمادگی آزمون وکالت مستقر در استان) با استفاده از اساتید مطرح حقوق، وکلای دادگستری و مدرسین دانشگاه برگزار و با توجه به تغییرات ایجاد شده در قوانین و آراء مرتبط، مطالب مربوط به حوزه های مختلف آموزشی را به روز کرده و ارائه می نماید.

برگزاری کلاس ها در این مجتمع به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی و با تعداد محدود بوده و با توجه به احتمال برگزاری آزمون وکالت در انتها امسال، فرصت طلایی برای دانش پذیران به منظور قبولی در آزمون سال 1400 خواهد بود که به همین دلیل نیز کلاس های این دوره در روزهای پنجشنبه و آدینه (برگزاری دوره ها از نیمه اول آذرماه و به صورت فشرده) برگزار خواهد شد.

کلاس های تکمیلی و برطرف اشکال، مشاوره های آموزشی به وسیله مدرسین این دوره، تکنیک های تست زنی، روش و مطالعه صحیح و آزمونی و ... از دیگر خدمات مرتبط با کلاس های جهاددانشگاهی کرمان است که باعث ایجاد تمایز دانش آموختگان این مرکز با سایرین می شود.

متقاضیان می توانند جهت ثبت نام در کلاس های آمادگی آزمون وکالت از ساعت 8 صبح تا 20 (هر روز هفته) به مجتمع آموزشی جهاددانشگاهی کرمان واقع در خیابان هزار و یکشب، نبش کوچه شماره 18 مراجعه و یا با شماره تلفن های 32436855 و 32436856 تماس گرفته و اطلاعات بیشتری از برگزاری این دوره و سایر دوره های آموزشی تخصصی که در این مجموعه در حال برگزاری است، کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1390

به "دوره های آمادگی آزمون وکالت در جهاددانشگاهی کرمان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره های آمادگی آزمون وکالت در جهاددانشگاهی کرمان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید