دوران ریاست توماس باخ بر کمیته بین المللی المپیک تمدید شد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، تهران (پانا) - توماس باخ بدون رقیب برای یک دوره 4 ساله دیگر رئیس کمیته بین المللی المپیک شد .

دوران ریاست توماس باخ بر کمیته بین المللی المپیک تمدید شد

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، در یکصد و سی و هفتمین نشست کمیته بین المللی المپیک که به صورت وبینار برگزار شد ، با 93 رای مثبت توماس باخ به عنوان تنها کاندید مجددا انتخاب شد .

وی در نخستین سخنرانی خود پس از انتخاب مجدد گفت : با تشکر بسیار از شما از صمیم قلب برای این رأی اعتماد ممنونم.

برای من این رای اعتماد بیش از اتخاذ تصمیمات دشوارتر و انجام اصلاحات؛ چشمگیرتر بود. برای من عمیقا تاثیرگذار بود و احساس فروتنی میکنم. با نخستین انتخاب اینجانب بعنوان رئیس IOC احساس کردم که بدنبال تحقق شعار خود یعنی اتحاد در عین گوناگونی باشم و این تعهد برای دور دوم ریاست من نیز محقق خواهد بود. درب اتاقم، گوش و قلبم به روی تمامی شما باز خواهد بود.بر روی حمایت، رفاقت و تعهد شما حساب می کنم.

رئیس کمیته ملی المپیک در همین ابتدا خاطرنشان ساخت که علاوه بر قوی تر، بالاتر و سریع تر؛ می بایست واژه با همدیگر Together را نیز افزود.

توماس باخ دارنده مدال طلای شمشیربازی با عضویت در تیم ملی آلمان بود و از وی بعنوان پایه گذار کمیسیون ورزشکاران در سال 1981 میلادی نام برده می گردد.

وی در سال 1991 بعضویت IOCدرامد و از سال 1996 تا 2013 در هیات رئیسه حضور یافت. وی بمدت 8 سال نائب رئیس کمیته بین المللی المپیک بود و در سال 2013 بعنوام رییس بمدت 8سال انتخاب شد.

از اقدامات برجسته وی تدوین دستورالعمل المپیک 2020 Olympic Agenda 2020 می باشد که تاثیر شگرفی بر توسعه ورزش بین الملل و بازی های المپیک داشته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1026

به "دوران ریاست توماس باخ بر کمیته بین المللی المپیک تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوران ریاست توماس باخ بر کمیته بین المللی المپیک تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید