درخواست فوری کی روش برای بازگشت 2 بازیکن به تیم ملی ، ستاره های پرسپولیسی خط می خورند؟

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، کارلوس کی روش احتمالا تغییرات زیادی در فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ایجاد خواهد نمود.

درخواست فوری کی روش برای بازگشت 2 بازیکن به تیم ملی ، ستاره های پرسپولیسی خط می خورند؟

به گزارش خبرنگاران امروز رسما اعلام شد که کارلوس کی روش به عنوان سرمربی جدی تیم ملی ایران انتخاب شده و قرار است او به زودی با حضور در تهران قرارداد خود با فدراسیون فوتبال ایران را امضا کند. کی روش در حالی قرار است روی نیمکت ایران در جام جهانی بنشیند که تنها نزدیک به 70 روز تا شروع این مسابقات به جای مانده است.

بنابراین به نظر می رسد سرمربی پرتغالی تصمیم دارد تا ابتدا شرایط بازیکنانی که پیش از این با آنها سابقه همکاری داشته را آنالیز کند.

بنابراین او برای اردوی بعدی احتمالا چند شاگرد قدیمی خود را به تیم ملی دعوت خواهد نمود. گفته می گردد این مربی در اولین اقدام خواهان پیگیری حضور رامین رضاییان و مرتضی پورعلیگنجی در اتریش شده است و این 2 بازیکن که به علت عدم اعتقاد فنی اسکوچیچ و مصدومیت از تیم ملی دور مانده بودند قرار است دوباره ملی پوش شوند.

باید منتظر ماند و دید آیا با حضوی این 2 بازیکن ترکیب تیم ملی دستخوش تغییر خواهد شد یا نه. اسکوچیچ در 2 سال گذشته اعتقاد ویژه ای به زوج کنعانی زادگان و خلیل زاده در ترکیب تیم ملی داشت و حالا حضور پورعلیگنجی یک تهدید بزرگ برای شجاع خواهد بود. بازیکنی که با توجه به اختلافاتش با کی روش یکی از گزینه های حذف از تیم ملی خواهد بود.

حضور رامین رضاییان در اردوی تیم ملی هم زنگ خطر را برای بازیکن مورد علاقه اسکوچیچ یعنی صادق محرومی به صدا در خواهد آورد. بازیکنی که منتقدان زیادی داشت اما سرمربی کروات همواره از او به عنوان گزینه فیکس خود استفاده می کرد. آیا تغییرات اساسی در ترکیب خط دفاعی ایران برای جام جهانی در راه است؟

رضاییان و پورعلیگنجی در جام جهانی 2018 در ترکیب ثابت تیم ملی ایران حضور داشتند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1613

به "درخواست فوری کی روش برای بازگشت 2 بازیکن به تیم ملی ، ستاره های پرسپولیسی خط می خورند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست فوری کی روش برای بازگشت 2 بازیکن به تیم ملی ، ستاره های پرسپولیسی خط می خورند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید