خبرنگاران بناهای غیر مجاز در کرج تخریب شد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، کرج - خبرنگاران - شهردار منطقه چهار کرج گفت که با تخریب تعدادی ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه مهر شهر کرج ، هفت هزار متر مربع زمین باغی در این منطقه آزاد سازی شد.

خبرنگاران بناهای غیر مجاز در کرج تخریب شد

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

امیرحسین کاظمینی روز چهارشنبه خبرنگاران گفت : برخی افراد سودجو با دیوار کشی و ساخت بنای غیر مجاز اقدام به تغییر کاربری زمین باغی در محدوده خیابان چمن و محله قنبرآباد مهرشهر کرج کرده بودند که با حکم قضایی امروز این ساخت و سازها تخریب شد.

شهردار منطقه چهار کرج گفت : تخریب هفت هزار متر دیوارکشی و بنای 2 طبقه نیمه کاره در این محدوده با حضور مسوولان سازمان جهاد کشاورزی و انتظامی استان البرز انجام شد

وی افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز به نوعی زیر پا گذاشتن حقوق شهفرایندی و تجاوز به حریم و امکانات شهری به شمار می رود و از همین رو شهرداری به طور جد خواستار مقابله با فرایند ساخت وسازهای غیرمجاز در حریم شهر است.

همچنین شهردار منطقه پنج کرج نیز گفت که چهار ملک تجاری غیر مجاز در بلوار هوشیار کرج امروز با حکم قضایی تخریب شد.

سید رضا فیض با اشاره به اقدامات اجرا شده و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز درسطح منطقه، گفت: عوامل اجرایی شهرداری منطقه پنج کرج تعدادی میلگرد و مقادیری مصالح ساختمانی در این محدوده جمع آوری کردند.

روز گذشته نیز هفت هزار متر مربع زمین در منطقه 10 کرج آزاد سازی شد.

از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از 2 هزار و300 هکتار زمین ملی ، کشاورزی و باغی و دولتی با حکم قضایی در البرز آزاد سازی شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 860

به "خبرنگاران بناهای غیر مجاز در کرج تخریب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بناهای غیر مجاز در کرج تخریب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید