جاسوس کرملین در ناتو: فرانسه یک افسر ارشد را به اتهام جاسوسی برای روسیه بازداشت کرد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، فرانسه یک افسر ارشد نظامی این کشور مستقر در یک پایگاه ناتو در ایتالیا را به ظن جاسوسی برای روسیه بازداشت نموده است.

جاسوس کرملین در ناتو: فرانسه یک افسر ارشد را به اتهام جاسوسی برای روسیه بازداشت کرد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه وزیر دفاع فرانسه به دنبال انتشار گزارشی درباره یک مورد مظنون به جاسوسی برای روسیه گفت تحقیقاتی درباره یک افسر نظامی عالیرتبه به علت رخنه امنیتی در حال اجرا است.

فلوانس پارلی گفت: آنچه می توانم تایید کنم این است که این افسر ارشد برای یک رخنه امنیتی مراحل قضایی را می گذراند.

بر اساس گزارش ها این افسر یک سرهنگ دوم مستقر در یک مرکز فرماندهی ناتو در نزدیکی شهر ناپل در ایتالیا است که به ظن جاسوسی برای روسیه از او بازپرسی می گردد.

گزارش شده است که این افسر که به زبان روسی مسلط است و خویشاوندان دوری در روسیه دارد، در ایتالیا همراه مردی دیده شده که عامل سازمان اطلاعات نظامی روسیه (جی آریو) شناخته شده است.

گمان می رود این افسر اسناد حساس را به ماموران اطلاعاتی روسیه داده است.

یک منبع می گوید این افسر به اتهام دادن اطلاعات به قدرت خارجی، گردآوری اطلاعات آسیب زننده به منافع بنیادی کشور برای تسلیم به یک قدرت خارجی و به خطر انداختن رازداری در امور دفاع ملی تحت بازرپرسی واقع شده است.

ایستگاه رادیویی اروپا یک خبر دارد این مرد 10 روز پیش هنگامی که پس از خاتمه تعطیلاتش در فرانسه آماده رفتن به ایتالیا بود، بوسیله سازمان اطلاعاتی فرانسه (DGSI) بازداشت شده و اکنون در زندانی در پاریس نگهداری می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 633

به "جاسوس کرملین در ناتو: فرانسه یک افسر ارشد را به اتهام جاسوسی برای روسیه بازداشت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاسوس کرملین در ناتو: فرانسه یک افسر ارشد را به اتهام جاسوسی برای روسیه بازداشت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید