ثروتمندترین فرد اروپا امروز 11 میلیارد دلار پولدارتر شد!

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، رشد شدید شاخص های بورس اروپایی باعث افزایش چشمگیر ثروت برنارد آرنو شد.

ثروتمندترین فرد اروپا امروز 11 میلیارد دلار پولدارتر شد!

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از بلومبرگ، هر چند که صنعت کالاهای لوکس یکی از بیشترین زیان ها را از محل شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح دنیا متحمل شده اما به دنبال بازگشت بخش عظیمی از اقتصاد چین به حالت عادی که یکی از عظیم ترین بازارهای مصرفی کالاهای لوکس دنیا به شمار می رود، ارزش نماد بسیاری از برندهای لوکس امروز صعودی چشمگیر داشته است.

پس از اعلام خبر نهایی شدن بسته حمایتی دو تریلیون دلاری آمریکا، گسترش برنامه خرید اوراق قرضه توسط بانک های مرکزی اروپا و آمریکا با هدف حمایت از کسب و کارها و اعلام بسته های محرک جدید در فرانسه، آلمان، انگلیس و اسپانیا، شاخص های بورسی اروپایی امروز یکی از درخشان ترین روزهای خود را سپری کردند تا جایی ثروت برنارد آرنو، ثروتمندترین فرد فرانسه و اروپا که سهامدار اصلی و مدیرعامل برند لویی ویتون است تنها در یک روز 11.3 میلیارد دلار افزایش یافت. با این حال ثروت کنونی آرنو فرانسوی هنوز 35.2 میلیارد دلار کمتر از بالاترین رقم ثبت شده خود در روزهای نخست سال جاری است.

البته این افزایش ثروت تنها مربوط به ثروتمندان اروپایی نبود و به دنبال جهش کم سابقه شاخص های بورسی در آمریکا، بسیاری از ثروتمندان آمریکایی نیز میلیاردها دلار به ثروت خود اضافه نمودند. شاخص داو جونز اینداستریال اوریج که اصلی ترین شاخص بورسی وال استریت نیز محسوب می گردد، در معاملات امروز بیش از 11 درصد افزایش یافت که بالاترین صعود روزانه این شاخص در طول 28 سال اخیر محسوب می گردد.

وارن بافت، چهارمین فرد ثروتمند دنیا برنده اصلی جهش شاخص های بورسی در آمریکا بود و 6.5 میلیارد دلار به ثروت خود اضافه نمود. آمانسیو اورتگا، دومین فرد ثروتمند اروپا و مالک برند زارا نیز در آخرین دور از معاملات بورسی پیروز شد تا در یک روز 5.9 میلیارد دلار به ثروتش اضافه کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 398

به "ثروتمندترین فرد اروپا امروز 11 میلیارد دلار پولدارتر شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثروتمندترین فرد اروپا امروز 11 میلیارد دلار پولدارتر شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید