تولید باتری ده هزار میلی آمپری برای یک گوشی هوشمند

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، شرکت داگی مشهور به تولید گوشی های جان سخت به تازگی گوشی همراهی به نام ان 100 عرضه کرده که دارای باتری ده هزار میلی آمپری است.

تولید باتری ده هزار میلی آمپری برای یک گوشی هوشمند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از نیواطلس، باتری ده هزار میلی آمپری گوشی ان 100 استفاده طولانی مدت از آن را برای روزهای متمادی بدون نیاز به شارژ مجدد تضمین می کند.

این شرکت قبلا هم گوشی هایی با باتری های دارای مدت شارژ زیاد تولید کرده بود، اما این باتری ها معمولا 5000 میلی آمپری بودند و عمر باتری جدید دو برابر این مدت بوده و از این لحاظ قابل توجه است.

ان 100 با استفاده از باتری ده هزار میلی آمپری تا 100 ساعت یعنی برای مدت بیش از چهار روز روشن می ماند و اگر برای مشاهده بدون وقفه ویدئو به کار گرفته شود، این مدت به 20 ساعت کاهش می یابد. همچنین در صورت اجرای طولانی مدت بازی های ویدئویی این مدت به 35 ساعت می رسد.

گوشی یادشده بدون نیاز به شارژ باتری برای 100 روز در حالت استندبای قابل استفاده است. باید توجه داشت که گوشی های مشهور تلفن همراه معمولا دارای باتری های 3500 تا 3700 میلی آمپری هستند که شارژ باتری آنها در بهترین حالت برای یک روز استفاده کافی است.

شارژ باتری این گوشی جدید در عرض 3.5 ساعت از پرت یو اس بی - سی صورت می گیرد و با استاندارد کیو آی به صورت بی سیم هم ممکن است.

از جمله دیگر امکانات این گوشی می توان به نمایشگر 5.99 اینچی با دقت 1080 در 2160 پیکسل، پردازنده هلیو پی 23 ، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین های سه گانه 21، 8 و 8 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. این گوشی که در ماه نوامبر به بازار می آید 140 دلار قیمت دارد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 338

به "تولید باتری ده هزار میلی آمپری برای یک گوشی هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید باتری ده هزار میلی آمپری برای یک گوشی هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید