21 پیشنهاد از بهترین لوازم آرایشی ایرانی و خارجی

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، اگر در پی خرید بهترین لوازم آرایشی برای خود هستید نباید نسبت به برند خاصی از لوازم آرایش موجود در بازار سوگیری داشته باشید. به همین دلیل ما در این مقاله از خبرنگاران مگ می خواهیم با بررسی برندهای معتبر لوازم آرایشی داخلی و خارجی به شما کمک کنیم تا به یک انتخاب رضایت بخش برسید. انتخابی که نیاز شما را برآورده کند و در هر زمان و مکانی در دسترس شما باشد.

21 پیشنهاد از بهترین لوازم آرایشی ایرانی و خارجی

بهترین برندهای لوازم آرایشی خارجی

محصولات آرایشی لوکس و باکیفیت از مواد اولیه درجه یک تولید می شوند، مزایای زیادی دارند و در بسته بندی های ظریفی عرضه می شوند. اغلب، برندهای لوازم آرایش لوکس از خانه های مد مانند شانل، تام فورد و هرمس می آیند البته همیشه این طور نیست که برندهای لوازم آرایشی از طریق افراد یا هنرمندان مشهور تأسیس شده باشند بلکه برخی به برندهای معروف مراقبت از پوست وابسته هستند و برخی کاملاً مستقل از افراد مشهور و برندهای مراقبتی هستند.

در این بخش به بررسی 15 برند لوکس از بهترین برند لوازم آرایشی در جهان می پردازیم تا به شما در انتخابی خاص و مطمئن کمک کنیم.

1- برند آرمانی بیوتی (Armani Beauty)

آرمانی بیوتی به خاطر طرفداران مشهورش از جمله سیدنی سویینی و تسا تامپسون شناخته می شود. برند آرمانی بیوتی یکی از مشهورترین و محبوب ترین برندها بین لوکس پسندان است. برند جورجیو آرمانی به عنوان بهترین برند لوازم آرایشی در ابتدای لیست ما قرار گرفته است زیرا در این برند خاص ایتالیایی فقط فرمول های زیبا نیستند که آن را شایسته خرید و تبلیغ می کنند بلکه مؤسس آن جورجیو آرمانی (Giorgio Armani) که خود مشتاق تولید محصولات زیبایی شیک و پایدار است، آن را منحصربه فرد کرده است. این برند سعی می کند که محصولاتی دوستدار محیط زیست تولید و عرضه کند به عنوان مثال بسته بندی های محصولات آن قابل بازیافت و حتی در برخی موارد قابل استفاده و پرکردن مجدد هستند.

2- YSL بیوتی (YSL Beauty)

به سختی بین آرایشگران و افراد مشهور می توانید فردی را پیدا کنید که کانسیلر مدادی برند YSL را امتحان نکرده باشند. علاوه بر کیفیت بالا، برند ایو سن لوران از برندهای مشتری مداری است که امتیازهایی خاصی برای طرفداران همیشگی خود ارائه می دهد به همین دلیل خیلی از سلبریتی ها مانند کایا گربر از طرفداران این برند هستند. این برند لوکس در انواع نوآوری پیشرو است. یکی از مجذوب کننده ترین و خلاقانه ترین نوآوری های برند YSL رژلب ترکیبی آن است. این رژ به شما امکان ایجاد هزاران طیف رنگ لب را فقط با فشردن یک دکمه می دهد بنابراین می توانید همیشه یک رنگ لب شخصی سازی شده داشته باشید. ابتدا نرم افزار مرتبط را بر روی گوشی خود نصب می کنید سپس کارتریج های رنگی را داخل دستگاه می گذارید و در نهایت با استفاده از نرم افزار رنگ رژ دلخواهتان را بر روی پوست خود تست کنید. در نهایت دکمه دستگاه را فشار دهید تا دستگاه میزان مناسب از هر رنگ را برای رسیدن به ترکیب دلخواهتان در اختیارتان قرار دهد. با قلم مخصوص رنگ ها را به خوبی ترکیب و بر روی لب های خود بکشید و از نتیجه لذت ببرید.

3- دیور بیوتی (Dior Beauty)

برند آرایشی دیور از پرفروش ترین برندهای لوازم آرایشی در سطح جهان است. رژ لب و ریمل دیور از محصولات محبوب و قدیمی این برند هستند و ستارگانی مانند آنیا تیلور جوی و کایلی جنر از طرفداران آن هستند.

دیور بیوتی سعی می کند با حفظ کیفیت محصولات آرایشی خود و ارائه آن ها در بسته بندی های زیبا، حس خاص و ویژه بودن را به مشتریان خود هدیه کند. اگر در پی یک ریمل عالی هستید باید بگوییم که برند دیور تولیدکننده بهترین ریمل حجم دهنده و بلند کننده موجود در بازار است.

4- شارلوت تیلبری (Charlotte Tilbury)

شارلوت تیلبری در سال 2013 میلادی با طیف متنوعی از محصولات آرایشی تأسیس شد و از آن زمان تا به امروز به مجموعه ای جامع از محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبت پوست تبدیل شده است. هر چیزی را که بخواهید و به آن نیاز داشته باشید می توانید در بین محصولات برند شارلوت تیلبری بیابید. محصولات این برند حاوی مواد باکیفیت از جمله اسید هیالورونیک هستند. این برند محصولت خود را در بسته بندی های رزگلد امضا شده به مشتریان خود عرضه می کند.

5- پت مک گراث (Pat McGrath Labs)

اگر یک سوئیفتی پروپاقرص هستید حتماً می دانید تا همین اواخر، تیلور سوئیفت برند محصولات آرایشی که استفاده می کرد را جایی آشکار نمی کرد البته اکنون همه می دانیم که او از طرفداران برند Pat McGrath است.

مؤسس این برند آرایشگر مشهوری به نام پت مک گراث است. او خط تولید برند خود را در سال 2015 میلادی تنها با تولید یک محصول شروع کرد سپس اقلام دیگر خود یکی پس از دیگری به بازار لوازم آرایشی عرضه کرد. این برند به میزان ای محبوب شد که هر محصول آن تنها در عرض چند ساعت به فروش می رسید. اکنون این برند مجموعه ای کامل از لوازم آرایشی را تولید و عرضه می کند.

6- Clé de Peau بیوتی (Clé de Peau Beauté)

نام برند ژاپنی کله ده پو فرانسوی و به معنای کلید زیبایی پوست است. این برند بر زیبایی چهره و سلامت پوست بسیار تاکید دارد بنابراین فرمول محصولات این مجموعه بر اساس فناوری مراقبت از پوست ساخته می شوند.

سلبریتی هایی مانند جنیفر آنیستون و نیکول کیدمن از کانسیلرهای این برند استفاده می کنند. کانسیلر برند Clé de Peau بهترین کانسیلر موجود در بازار و به معنای واقعی کلمه افسانه ای است زیرا با وجود SPF برای محافظت از پوست و فرمول پوشش دهی کامل درعین حال کرمی مانند و روشن بوده و در خطوط و منافذ ریز پوست ته نشین نمی شود.

اگر در پی بهترین مارک کرم پودر هستید باید بگوییم که کرم پودر Clé de Peau یکی از بهترین ها است. کرم پودر این برند با اسید هیالورونیک ترکیب شده است در نتیجه پوست را در تمام طول روز شبنم دار و بی عیب نشان می دهد. این کرم پودر حتی روی پوست های چرب و مستعد آکنه عالی به نظر می رسد.

7- شانل (Chanel Makeup)

برند 100 ساله شانل همیشه جزو لیست بهترین برند لوازم آرایشی خارجی خواهد بود. این برند برتر فرانسوی نه تنها در زمینه پوشاک و عطر مشهور است بلکه یکی از برندهای اصلی آرایشی است از دهه 1920 میلادی تا به امروز یکی از بهترین ها نیز است.

8- ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham Beauty)

همه برندهای آرایشی مشهور ارزش معرفی ندارند اما برند ویکتوریا بکهام با مجموعه ای از محصولات آرایشی و زیبایی که به دقت انتخاب شدند جزو استثناها است.

ویکتوریا بکهام خط تولید محصولات آرایشی خود را در سال 2019 میلادی راه اندازی کرد. همه محصولات به گونه ای طراحی شده اند که بدون سروصدا و درعین حال بسیار شیک باشند و تأثیری فوق العاده بر روی پوست داشته باشند.

9- گوچی بیوتی (Gucci Beauty)

گوچی خط تولید لوازم آرایش خود را در سال 2019 میلادی مجدداً راه اندازی و به عنوان یک پایه اصلی از برند گوچی تثبیت کرد. برند گوچی بیوتی با کمپین تبلیغ رژ لب گوچی بر روی لبخندهای ناقص کار خود را شروع و به یکی از برندهای لوکس و محبوب لوازم آرایشی تبدیل شد.

10- تام فورد (Tom Ford Beauty)

تام فورد در سال 2005 میلادی یک مجموعه کپسولی از لوازم آرایش را با نام Estée Lauder معرفی کرد اما در سال 2011 میلادی بود که تام فورد کلکسیون محصولات و لوازم آرایشی خود را تأسیس کرد. از آن زمان تا به امروز محصولات آرایشی تام فورد در بسته بندی های شیک و مجلل خود موردتوجه آرایشگران، میکاپ آرتیست ها و دوستداران آرایش در سراسر جهان قرار گرفتند.

11- گرلن (Guerlain)

برند Guerlain یکی از قدیمی ترین برندهای لوازم آرایشی است که در حدود سال 1840 میلادی در فرانسه تأسیس شد. شرکت گرلن در زمینه های مختلفی از جمله عطر و محصولات آرایشی و مراقبتی پوست فعال است اما زیبایی و لوکس بودن محصولات آرایشی آن چیزی است که نمی توان از آن گذشت.

12- سیسلی - پاریس (Sisley-Paris)

شرکت سیسلی تولیدکننده عطر و لوازم آرایشی در فرانسه است. این شرکت در سال 1972 میلادی از طریق ژان فرانسوا لاپورت تأسیس شد. برند سیسلی - پاریس در تمام محصولات آرایشی و مراقبت از پوست خود از فرمول هایی با ترکیبات گیاهی از جمله عصاره میوه های تقویت کننده درخشندگی و عصاره نعناع استفاده کرده است علاوه بر این محصولات این برند دارای بافت ها و پوشش های فوق العاده ای هستند که به خوبی جذب پوست می شوند. اگر در پی بهترین پرایمر صورت هستید، پیشنهاد می کنیم برند سیسلی را امتحان کنید.

13- والنتینو بیوتی (Valentino Beauty)

یکی از پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی خارجی برند والنتینو بیوتی است. این برند از طریق والنتینو گاراوانی به تازگی وارد جهانی لوازم آرایش شده است بااین حال به لطف بسته بندی های خیره کننده و قابل حکاکی و پرکردن مجدد محصولات خود توجه های بسکمک را جلب کرده است.

14- آتلیه وستمن (Westman Atelier)

برند آتلیه وستمن از طریق آرایشگر مشهور بریتانیایی Gucci Westman در سال 2018 میلادی تأسیس شد. سلبریتی هایی مانند گوئینت پالترو، کیت هادسون و مارتا استوارت به فرمول های خوب این برند علاقه دارند.

بافت ابریشمی کرم ها و بافت کره ای پودرهای آرایشی این برند به همراه مواد تشکیل دهنده مرغوب مانند ویتامین C و روغن جوجوبا حسی از اصالت و شیک بودن به مصرف کننده می دهد. آتلیه وستمن بهترین مارک رژگونه را تولید و عرضه می کند.

15- هرمس بیوتی (Hermès Beauty)

احتمالاً برای بسکمک از شما جعبه نارنجی محصولات هرمس اوج لوکس بودن بوده است. بسته بندی های این برند نوعی هنر مدرن و در واقع امضای برند هرمس هستند. هرمس بیوتی یک برند گران است به همین دلیل همه نمی توانند محصولات این برند را خریداری کنند.

بهترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی

اگر در پی خرید لوازم آرایشی باکیفیت و با قیمت مناسب هستید که از سلامت و اصل بودن آن مطمئن باشید، به شما برندهای پرفروش لوازم آرایشی ایرانی را پیشنهاد می کنیم. این محصولات نشان استاندارد و سیب سلامت را دارند به همین دلیل می توانید از کیفیت و اصالتشان مطمئن باشید.

در این بخش 6 نمونه از بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی را بررسی خواهیم کرد. این مقایسه و بررسی علاوه بر معرفی برندهای داخلی به شما در انتخاب بهترین گزینه لوازم آرایشی کمک خواهد کرد.

1- لوازم آرایشی مای (My)

یکی از شناخته شده ترین و پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران قطعاً برند مای است. برند My زیرمجموعه شرکت ایرانی آریان کیمیا است که در سال 2003 میلادی تأسیس شد. این شرکت انواع محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست و مو، محصولات آرایشی و عطر و اسپری را مطابق با استانداردهای جهانی و با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و تکنولوژی مدرن تولید و عرضه می کند.

2- برند سینره (Cinere)

شرکت دانش بنیان طبیعت زنده در سال 1376 شمسی تأسیس شده است. هدف این شرکت تولید محصولات مراقبت از پوست و مو و محصولات آرایشی باکیفیت با منشأ گیاهی است. محصولات آرایشی و مراقبتی این شرکت تحت نام تجاری سینره که یکی از بهترین برند لوازم آرایشی در ایران است، تولید و به بازار عرضه می شود.

3- برند این لی (INLAY)

هدف اصلی محصولات آرایشی این لِی تجلی هر چه بیشتر زیبایی طبیعی زنان ایرانی است. برند این لی نیز مانند برند سینره از زیرمجموعه های لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده است. برند این لی از دل تجربه موفقیت آمیز محصولات برند سینره در سطح ملی، خاورمیانه و اروپا به جهان آمد.

4- برند کالیستا (Callista)

شرکت آریان کیمیا تک در سال 1393 شمسی نامی نو در صنعت لوازم آرایش به نام برند کالیستا را معرفی و رونمایی کرد. کالیستا به معنی زیباترین، نام مجموعه ای از لوازم آرایشی رنگارنگ، متنوع، باکیفیت و مقرون به صرفه است. این برند با طراحی منحصربه فرد و جسورانه محصولات خود در مدتی کوتاه به معروفیت و محبوبیت فراوانی بین زنان و دختران جوان دست یافت.

5- برند شون (Schon)

برند شون یکی دیگر از زیرمجموعه های شرکت آریان کیمیا تک است. شون در زبان آلمانی به معنای زیبایی طبیعی، ماندگار و برخاسته از دل طبیعت است. محصولات گیاهی Schon با این ایده خلق شدند. در فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی شون از عصاره گیاهان و میوه ها استفاده شده است. برند شون از جمله برندهای شناخته شده در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی بوده و به دلیل کیفیت و طراحی منحصربه فرد بسته بندی محصولاتش از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است.

6- برند سی گل (SEAGULL)

برند سی گل از پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران است. محصولات این برند مورد تأیید متخصصین و پزشکان پوست و مو است.

دکتر نصراله اخوی در سال 1369 شرکت لابراتوار دکتر اخوی را تأسیس کرد. این شرکت با نام تجاری سی گل دارای سابقه ای سی ساله در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. دکتر اخوی یکی از متخصصین بین المللی در حوزه محصولات آرایشی و دارویی در ایران است. وی عضو مؤسسه فرانسوی متخصصین بین الملل لوازم آرایشی و بهداشتی بوده و با شرکت های بزرگ آرایشی مانند اورآل، ویشی، لانکوم همکاری دارد. زیرمجموعه های این شرکت با نام های تجاری سی گل (SEAGULL)، پریم (PRIME)، فریس (FRICE)، فارمد (PHARMED)، دیپ سنس (Deep Sense) و بیبی فرست (Baby First) به بازار عرضه می شوند.

سخن پایانی

بهتر است باتوجه به نیاز، سازگاری، دسترسی و بودجه خود در پی بهترین لوازم آرایش ممکن باشید. به عبارت دیگر مهم نیست که برند لوازم آرایشی شما داخلی باشد یا خارجی بلکه نکته مهم میزان دسترسی شما به محصولات برند موردنظر و حداکثر بودجه تخصیصی شما است.

منبع: instyle

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1403 بروزرسانی: 6 تیر 1403 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1791

به "21 پیشنهاد از بهترین لوازم آرایشی ایرانی و خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "21 پیشنهاد از بهترین لوازم آرایشی ایرانی و خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید