تزیین دکوراسیون منزل با استفاده از سی دی های بازیافتی

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، تزیین دکوراسیون خانه با استفاده از لوازم کهنه و دور ریختنی یکی از کارهای جذاب در طراحی داخلی است که هر شخصی می تواند با اندکی زحمت و حوصله به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهد. امروزه تقریبا در هر خانه ای تعدادی سی دی و دی وی دی کهنه در گوشه و کنار خانه پیدا می گردد، از آنجایی که دیگر محصولات دیجتالی به سمت دنیای مجازی و برخط حرکت نموده اند، کمتر استفاده ای از سی دی و دی وی دی ها در بازار می گردد.. کالکشن های فیلم و آهنگ بروی سی دی جای خود را به فایل های دیجیتالی ذخیره شده در تبلت ها، موبایل ها و کامپیوترها داده اند. در چنین شرایطی که تمامی فایل های مورد احتیاج شما در اینترنت و دنیای مجازی وجود دارند دیگر احتیاجی به نگهداری یا خرید سی دی ها وجود ندارد، سی دی ها هم مانند نوار کاست ها به کالایی قدیمی و از رده خارج تبدیل شده اند اما در مقابل وقتی می گردد با کمی خلاقیت و حوصله آنها را به یک وسیله دکوراتیور در منزل تبدیل کرد بطوریکه فضایی هم از خانه اشغال نکنند، دیگر دلیلی برای دور انداختن این کالاهای خاطره انگیز وجود ندارد.

تزیین دکوراسیون منزل با استفاده از سی دی های بازیافتی

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

با کمی قدرت تصور و خلاقیت می تواند دوباره استفاده مفیدی از سی دی ها کنید، در این مطلب با نمونه هایی زیبا از وسایل دکوراتیو و حتی کاربردی ایجاد شده توسط این سی دی ها آشنا می شویم تا شما هم قادر باشید کالکشن ها به ظاهر بی مصرف خود را یکبار دیگر از طریق ای دوست داشتنی و زیبا تبدیل کنید. اگر کمی با دقت به اطرافتان نگاه کنید متوجه مکان هایی خواهید شد که سی دی ها تزیین شده بهترین ترکیب را با آنها ایجاد می نمایند. مثلا اندازه سی دی و دی وی دی برای استفاده در زیر لیوان و استکان های نوشیدنی بسیار مناسب است. برای هماهنگ سازی سی دی ها با دکور منزل می تواند با نصب روکش هایی از جنس استنسیل (ورق های مقوایی نازک) به زیبایی آنها را در دکوراسیون منزل بهره ببرید. حتی اگر کمی حرفه ای تر باشید می توانید ساعت آنالوگ خود را با استفاده از این سی دی ها خلق کنید.

تزیین دکوراسیون خانه

منبع: اتاق
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 707

به "تزیین دکوراسیون منزل با استفاده از سی دی های بازیافتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزیین دکوراسیون منزل با استفاده از سی دی های بازیافتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید