تور فرانسه: برترین مراکز خرید فرانسه را می شناسید؟

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، فرانسه مرکز مد و فشن دنیاست و سفر به این کشور بدون بازدید از مراکز خرید فرانسه جذابیت چندانی ندارد. کافیست تنها چند ساعت در میان خیابان های پاریس و دیگر شهرهای فرانسه قدم بزنید تا متوجه شوید که مردم این کشور چقدر به پوشاک و لباس اهمیت می دهند. بی علت نیست که این کشور زادگاه برندهای جهانی و معتبری چون شانل (Chanel)، لویی ویتون (Louis Vuitton)، دیور (Dior)، هرمس (Hermès) و … است.

تور فرانسه: برترین مراکز خرید فرانسه را می شناسید؟

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

تردیدی نیست که اگر شما نیز راهی تور فرانسه شوید، بخش زیادی از زمان خود را به گشت و گذار و خرید در مراکز خرید فرانسه خواهید پرداخت. پس بد نیست که پیش از سفر به این کشور، این مقاله از وبلاگ خبرنگاران را مطالعه کنید تا با تعدادی از مهمترین و برترین مراکز خرید فرانسه آشنا شوید.

برترین مراکز خرید فرانسه در شهرهای مختلف

پاریس (Paris)

  • Les Galeries LaFayette

پاریس نه تنها مرکز و مهمترین شهر فرانسه است، بلکه شاید یکی از 3 شهر برتر دنیا در زمینه مد و فشن باشد. پس منطقی است که یکی از برترین مراکز خرید در فرانسه، در همین شهر قرار داشته باشد و این مرکز خرید، جایی نیست جز Les Galeries LaFayette.

این مرکز خرید بزرگ و مجذوب نماینده، میزبان بیش صدها فروشگاه مختلف است که برترین و تازهترین محصولات حوزه پوشاک، مد و فشن، لوازم آرایشی و بهداشتی و … را عرضه می نمایند. اما باید بدانید که گالری لافایت، به هیچوجه از مراکز خرید مقرون به صرفه فرانسه نیست، اما با اینحال می توانید برای خرید سوغات فرانسه به آن مراجعه کنید.

این مرکز خرید به تنهایی یکی از جاذبه های گردشگری پاریس و فرانسه به شمار می رود و با گنبد شیشه ای بزرگ خود، گردشگران بسیاری را جذب می نماید. مرکز خرید گالری لافایت در مرکز شهر واقع شده و با استفاده از حمل و نقل عمومی در پاریس، به راحتی به آن دسترسی خواهید داشت.

آدرس: 40 Boulevard Haussmann, 75009 Paris, France

  • Rue Beaugrenelle

اگر از برج ایفل بازدید کردید و دوست داشتید پس از آن کمی به خرید و پاساژگردی بپردازید، کافیست تنها 20 دقیقه پیاده روی کنید تا به یکی از برترین مراکز خرید پاریس برسید. در خیابان بوگرنل تعداد زیادی فروشگاه از برندهای معتبر قرار گرفته است. اما برترین جا برای خرید در این خیابان، مرکز خرید بوگرنل است که با توجه به ظاهر خاص آن بعید است آن را پیدا نکنید.

دو ساختمان شیشه ای بزرگ با رنگ سبز تیره که در دو سوی خیابان قرار گرفته اند و با پلی مسقف به هم متصل شده اند. این مجموعه برترین مرکز خرید در فرانسه از نظر رعایت استانداردهای زیست محیطی است؛ تقریبا تمام نور مورد احتیاج آن در طول روز به وسیله پنجره ها وارد می گردد و ساختار خاص آن باعث می گردد تا اندازه هدر رفت انرژی به کمترین حد خود برسد.

آدرس: 12 rue Linois, 75015 PARIS

  • Le Bon Marché

پیشنهاد می کنیم پس از گشت و گذار در باغ زیبای لوکزامبورگ (Luxembourg Garden)، 10 دقیقه پیاده روی کنید تا به یکی از برترین مراکز خرید فرانسه پاریس، یعنی مرکز خرید له بون مارشه برسید. جالب است بدانید که مرکز خرید له بون مارشه، قدیمی ترین مرکز خرید مرکز خرید در فرانسه است که از سال 1852 میلادی تا امروز، میزبان خیل بزرگ گردشگران و خریداران مختلف بوده است.

علاوه بر فروشگاه های متعدد برندهای فرانسوی و بین المللی که در این مرکز خرید انتظار شما را می کشند، چند کافه و رستوران درجه یک نیز در این مرکز وجود دارد که می توانید حسابی از کیفیت غذاها و نوشیدنی های آن لذت ببرید.

آدرس: 24 rue de Sevres, 75007 PARIS

مرکز خرید له بون مارشه، قدیمی ترین مرکز خرید مرکز خرید در فرانسه است که از سال 1852 میلادی تا امروز، میزبان خیل بزرگ گردشگران و خریداران مختلف بوده است

لیون (Lyon)

  • Place Bellecour

میدان بلکور در مرکز شهر لیون، یکی از مهمترین نقاط این شهر زیبای فرانسه است و شاید بتوان آن را مهمترین مرکز خرید لیون فرانسه دانست. تعداد بسیار زیادی فروشگاه و نمایندگی برندهای مطرح فرانسوی و بین المللی در این نقطه از شهر لیون قرار دارند. بعلاوه می توانید به سمت خیابان Rue de la République بروید تا تعداد دیگری از فروشگاه ها و مراکز خرید لیون فرانسه را کشف کنید.

آدرس: Place, 69002 Lyon, France

  • Grand Hôtel Dieu

اما علاوه بر میدان بلکور و در نزدیکی آن، یکی از برترین و تازهترین مراکز خرید لیون فرانسه واقع شده است و می توانید با مراجعه به آن، تمام خریدهای خود را انجام دهید. این مرکز خرید علاوه بر برندهای دنیای مشهور، تعدادی از برترین طراحان محلی لیون را در خود جای داده است. بدین ترتیب می توانید مطمئن باشید که محصولاتی را خریداری خواهید کرد که در هیچکدام از مراکز خرید فرانسه پیدا نخواهد شد.

آدرس: Place de lHôpital, 69002 Lyon, France

نیس (Nice)

  • Nice Etoile

شهر نیس فرانسه با قرارگیری در ساحل دریای مدیترانه و منطقه فرنج ریویرا (French Riviera)، سالهاست که میزبان گردشگران لوکس و ثروتمند از سرتاسر دنیا است و منطقی است که تعدادی از برترین مراکز خرید فرانسه در این شهر قرار داشته باشند.

مرکز خرید اتوال یکی از برترین و مهمترین مراکز خرید نیس فرانسه است که در مرکز تاریخی شهر قرار گرفته و فروشگاه های متعددی از برندهای دنیای چون آدیداس (Adidas) و … را در خود جای داده است. بعلاوه تعدادی رستوران و کافه در این مرکز خرید نیس فرانسه واقع شده و می توانید ضمن خرید، از خوردن غذاهای خوشمزه این شهر نیز لذت ببرید.

آدرس: 30 Avenue Jean Médecin, 06000 Nice, France

کن (Cannes)

  • Galerie Gray dAlbion

شهر کن یکی مهمترین شهرهای جنوب فرانسه است که به خاطر ساحل دوست داشتنی و بعلاوه جشنواره فیلم کن، شهرتی بسیار در میان دنیایان دارد. اگر گذرتان به این شهر خورد و دوست داشتید از مراکز خرید کن فرانسه تماشا کنید، پیشنهاد می کنیم حتما سری به Galerie Gray dAlbion بزنید. این مجموعه یکی از برترین مراکز خرید فرانسه است که می توانید تمام محصولات مورد احتیاج خود را از فروشگاه های شیک و لوکس آن بخرید.

البته یادتان باشد که این مجموعه به هیچ عنوان از مراکز خرید مقرون به صرفه در فرانسه نیست و با توجه به مجذوب نمایندهیت فروشگاه های لوکس و محصولات بینظیرش، در یک چشم بر هم زدن کارت اعتباری شما خالی خواهد شد.

آدرس: 38 Rue des Serbes, 06400 Cannes, France

مارسی (Marseille)

  • Les terrasses du port

یکی از مجذوب نماینده ترین مراکز خرید فرانسه که در شهر مارسی قرار گرفته است، تراس بندر یا Les terrasses du port است که در نزدیکی میدان ژولیت (Place de la Joliette) قرار گرفته است. این مجموعه در واقع یک منطقه تجاری تازه در مارسی است و یکی از بزرگترین پروژه های شهری در جنوب اروپا به شمار می رود.

تراس بندر را می توان گل سرسبد مراکز خرید مارسی فرانسه دانست که علاوه بر کافه ها و رستوران متعدد و چشم انداز ای زیبا رو به دریا، تعداد زیادی فروشگاه و مرکز خرید را در خود جای داده است تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی به خرید و پاساژگردی بپردازید.

آدرس: 9 Quai du Lazaret, 13002 Marseille, France

منبع: ققنوس
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1568

به "تور فرانسه: برترین مراکز خرید فرانسه را می شناسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: برترین مراکز خرید فرانسه را می شناسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید