بیل گیتس مسابقه فضایی میان جف بزوس و ایلان ماسک را مسخره کرد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، به گزارش خبرنگاران به نقل از بیزینس اینسایدر، وی که در مصاحبه ای با جیمز کوردن کمدین مشهور شرکت نموده بود، در پاسخ به سوالی در خصوص علاقه بعضی میلیاردرها برای سفر به فضا گفت: من به شدت نگران چیزهایی مانند مالاریا و اچ آی وی و خلاص شدن از بیماری ها هستم و احتمالاً با صحبت هایم در خصوص بیماری ها افراد را در مهمانی ها خسته نموده ام. فضا؟ ما روی زمین کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن داریم.

بیل گیتس مسابقه فضایی میان جف بزوس و ایلان ماسک را مسخره کرد

در جریان این مصاحبه که به وسیله نرم افزار زوم انجام شد، کوردن از بیل گیتس به دلیل اینکه میلیاردری است که کوشش نکرده با استفاده از یک فضاپیما از زمین فرار کند، تشکر کرد.

مصاحبه بیل گیتس در شرایطی صورت می گیرد که ایلان ماسک مدیرعامل اسپیس ایکس هفته قبل از تکمیل مأموریت فضاپیمای تمام غیرنظامی Inspiration4 در مدار زمین اطلاع داد. در ماه جولای هم جف بزوس و ریچارد برانسون با جت های خصوصی خود به فضا پرواز کردند. اگر چه این میلیاردرها تنها چند لحظه در فضا بودند، اما سفر آنها میلیاردها دلار هزینه در بر داشت.

جف بزوس و الون ماسک مدعی هستند قصد دارند با هدف مقابله با گرمایش زمین در فضا حضور یابند. ماسک به همین دلیل از کوشش برای سکونت طولانی مدت در مریخ اطلاع داده و جف بزوس هم از انتقال صنایع آلاینده کربنی به دیگر سیاره ها اطلاع داده است. اما معین نیست این اقدامات عملیاتی خواهد شد یا خیر. در اوایل این هفته دبیر کل سازمان ملل متحد از میلیاردرهای دنیا به دلیل صرف میلیاردها دلار برای سفرهای فضایی در شرایطی که میلیون ها نفر بر روی زمین گرسنه هستند، انتقاد کرد. عده ای از سیاستمداران امریکایی هم خواهان دریافت مالیات های سنگین از این افراد شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1290

به "بیل گیتس مسابقه فضایی میان جف بزوس و ایلان ماسک را مسخره کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیل گیتس مسابقه فضایی میان جف بزوس و ایلان ماسک را مسخره کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید