انتشار نسخه محرمانه آتشی در یزد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، محمدصادق کوچک زاده رییس حوزه هنری یزد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در یزد، از چاپ و انتشار مجموعه شعر نسخه محرمانه سروده سیدمحمدصادق آتشی شاعر یزدی اطلاع داد و گفت: این کتاب در 144 صفحه و قطع رقعی به همت واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری یزد توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار کتاب شد.

انتشار نسخه محرمانه آتشی در یزد

وی با بیان اینکه نسخه محرمانه شامل شعرهای آیینی و عاشقانه و رباعیات این شاعر خوش ذوق و اولین اثر منتشر شده اوست، ادامه داد: این اثر گزیده اشعار یک دهه زندگی ادبی این هنرمند قبل از 22 سالگی را در برمی گیرد.

رییس حوزه هنری استان همچنین با اشاره به تداوم انتشار کتاب در این نهاد از چاپ آثار تعدادی از نویسندگان و شاعران یزدی در آینده نزدیک اطلاع داد.

سیدمحمدصادق آتشی متولد 1374 در یزد، دانشجوی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه یزد است. وی از سال 1390 به صورت جدی وارد وادی شعر شد و در بعضی جشنواره ها و کنگره های شعر استانی و کشوری، درخشید. آتشی در سال 1394 در ملاقات جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با رهبر معظم انقلاب، شعر وحدت اسلامی را در حضور ایشان خواند. این شاعر، آهنگساز و خواننده که در سال های اخیر بیش از 500 سرود با استفاده از اشعارش برای گروه های استانی، کشوری و بین المللی فراوری شده، این روزها بیشتر در عرصه سرود و تقویت گروه های سرود در کشور فعال است و علاوه بر آن در حوزه شعر آیینی و ارزشی انقلاب اسلامی نیز قلم می زند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 940

به "انتشار نسخه محرمانه آتشی در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار نسخه محرمانه آتشی در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید