افزایش مراجعات به مراکز درمانی تامین اجتماعی

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش بیماری های فصلی از افزایش مراجعات به مراکز درمانی تامین اجتماعی این استان اطلاع داد.

افزایش مراجعات به مراکز درمانی تامین اجتماعی

میثم حجتی پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : مراکز درمانی تأمین اجتماعی معمولاً در نیمه دوم سال با توجه به افزایش بیماری های فصلی و سرماخوردگی ها پذیرای بیماران و افراد بیمه شده است.

وی اضافه کرد: در مراکز درمانی اتاق ویژه ای برای بیماران تنفسی در نظر گرفته شده و ایستگاه تریاژ آماده پذیرش بیماران است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه توضیح داد: با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز و افزایش بیماری های فصلی کرمانشاهیان نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلاء به بیماری های فصلی اقدام نمایند.

حجتی پور تاکید نمود: دارو به مقدار احتیاج در مراکز درمانی موجود است و برنامه های تأمین دارو در دستور کار واقع شده است.

وی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی مراکز درمانی همیشه در دستور کار تأمین اجتماعی واقع شده است، گفت: درمانگاه سرپل ذهاب به زودی افتتاح خواهد شد و درمانگاه اسلام آبادغرب نیز به صورت 2 شیفته فعالیت می نماید و ظرفیت تخت های بیمارستان حضرت معصومه (س) افزایش یافته است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: با برگزاری آزمون استخدامی در نوبت تیر و مهر ماه امسال 70 نفر در تأمین اجتماعی استان استخدام شده که همگی نیروی بومی هستند .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1634

به "افزایش مراجعات به مراکز درمانی تامین اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مراجعات به مراکز درمانی تامین اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید