ارائه خوابگاه به دانشجویان شبانه دانشگاه خواجه نصیر

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اظهار داشت که امکان اسکان برای بعضی از دانشجویان دختر نوبت دوم(شبانه) این دانشگاه فراهم شده است.

ارائه خوابگاه به دانشجویان شبانه دانشگاه خواجه نصیر

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، بنا بر اعلام دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالین طوسی، از آنجا که در ترم جاری کلاس های درسی بعضی از ورودی ها به صورت حضوری برگزار نشد، ظرفیت خوابگاهی محدودی در خوابگاه های دخترانه این دانشگاه جهت اسکان به جای مانده است که بر اساس اولویت بندی به دانشجویان اختصاص داده می گردد.

بر این اساس، دانشجویان دختر کارشناسی ارشد شبانه ورودی 1400 و دانشجویان دختر کارشناسی ارشد ورودی 1399 در اولویت اسکان قرار دارند و دانشجویان هر ورودی نیز بر اساس تعداد واحدهای درسی اخذ شده مسافت محل زندگی رتبه بندی خواهند شد.

با اعلام دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی مرحله پیش ثبت نام دانشجویان متقاضی تا تاریخ 2 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و مراجعه دانشجویان پذیرفته شده جهت اسکان در تاریخ 10 اردیبهشت خواهد بود.

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اعلام نموده که اسکان دانشجویان شبانه در شرایط بحرانی کنونی و به علت عدم حضور بعضی ورودی های روزانه این دانشگاه امکان پذیر شده است. بدیهی است که در اسکان در ترم جاری به منزله وجود چنین ظرفیتی برای ترم های آینده وجود ندارد.

بعلاوه، ظرفیت خوابگاه های پسرانه تکمیل است و امکان اسکان دانشجویان پسر شبانه وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1537

به "ارائه خوابگاه به دانشجویان شبانه دانشگاه خواجه نصیر" امتیاز دهید

1 کاربر به "ارائه خوابگاه به دانشجویان شبانه دانشگاه خواجه نصیر" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خوابگاه به دانشجویان شبانه دانشگاه خواجه نصیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید