آموزش نگارش مقاله علمی انگلیسی در پژوهشگاه رؤیان

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، کارگاه چگونه یک مقاله علمی انگلیسی بنویسیم با جامعه هدف دانشجویان علوم پزشکی توسط پژوهشگاه رؤیان برگزار می گردد.

آموزش نگارش مقاله علمی انگلیسی در پژوهشگاه رؤیان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، کارگاه چگونه یک مقاله علمی انگلیسی بنویسیم با جامعه هدف دانشجویان علوم پزشکی توسط پژوهشگاه رؤیان برگزار می گردد.

شریف مرادی عضو هیات علمی پژوهشگاه رؤیان برگزار کننده این کارگاه است.

شریف مرادی عضو هیات علمی پژوهشگاه رؤیان در گفت وگو با خبرنگار، گفت: در این کارگاه سرفصل هایی از جمله بایدها و نبایدهای نگارش مقالات علمی، نگارش بخش های مختلف یک مقاله علمی، سازمان دهی شکل ها و پیش نویس مقاله، اهمیت و نحوه outline کردن، انتخاب مجله هدفِ معتبر و ارسال مقاله و نحوه مؤثر نوشتن نامه همراه مقاله (cover (rettel آنالیز می گردد.

وی ادامه داد: همچنین تعامل مؤثر با داوران و چگونگی پاسخ به سؤالات آنان، تخلف علمی و سرقت ادبی، نکات و معیارهای نویسندگی، نحوه کم کردن تعداد کلمات مطابق توصیه مجلات و نگارش مقالات مروری هم در این کارگاه آنالیز خواهد شد.

عضو هیات علمی پژوهشگاه رؤیان یادآور شد: این کارگاه چهارشنبه 15 مرداد 99 از ساعت 10 الی 16 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 629

به "آموزش نگارش مقاله علمی انگلیسی در پژوهشگاه رؤیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش نگارش مقاله علمی انگلیسی در پژوهشگاه رؤیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید