آزمون بین المللی ریاضی دانشگاه واترلو کانادا در ایران برای دانش آموزان پایه پنجم تا هشتم برگزار گردید

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، تهران (پانا) - انجمن ریاضی دانان جوان به عنوان نماینده دانشگاه واترلو کانادا، هجدهمین دوره مسابقات بین المللی دانشگاه واترلو کانادا را با عنوان گاوس (Gauss) برای دانش آموزان پایه پنجم تا هشتم برگزار کرد.

آزمون بین المللی ریاضی دانشگاه واترلو کانادا در ایران برای دانش آموزان پایه پنجم تا هشتم برگزار گردید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش روابط عمومی انجمن ریاضی دانان جوان، این آزمون که آدینه 27 اردیبهشت در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار گردید همزمان رقابت دانش آموزان در 80 کشور دنیا را به همراه داشت.

مرکز آموزش علوم ریاضی و رایانه دانشگاه دولتی واترلو در شهر واترلو ایالت آنتاریو، هرساله آزمون های ریاضی را در مقاطع مختلف تحصیلی برای دانش آموزان با هدف شناسایی برترین استعدادها و علاقمند کردن آنها به ریاضی برگزار می نماید.

در آزمون گاوس؛ خلاقیت، هوش و ریاضی دانش آموزان سنجیده می گردد. این آزمون 25 سوال در سه قسمت دارد که به ترتیب از سوالات ساده آغاز می شوند و کم کم سخت شده و در قسمت سوم سوال هایی مطرح می شوند که دانش آموزان باید خیلی کار نموده باشند تا بتوانند به آنها پاسخ دهند.

به گفته دبیر انجمن ریاضی دانان جوان، نتایج این مسابقه ظرف کمتر از یک ماه از سوی دانشگاه واترلوی کانادا معین خواهد شد و دانشگاه واترلو کانادا به دانش آموزان شرکت نماینده در این آزمون، گواهی حضور و به دانش آموزان برتر دیپلم افتخار می دهد.

داود مولوی اشاره نمود: انجمن ریاضی دانان جوان در کنار فعالیت های خود در برگزاری آزمون ها و مسابقات بین المللی با کوشش و پیگیری فراوان به کشف و پرورش استعدادهای برگزیده می پردازد و با ارایه طیف گسترده ای از خدمات، راستا رشد و شکوفایی را برای همه علاقه مندان به ریاضی در هر سطح و مقطعی که به انجمن بپیوندند، فراهم می نماید.

علاقه مندان برای عضویت در انجمن ریاضی دانان جوان، شرکت در مسابقات و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.student.ir مراجعه نمایند و یا با تلفن روابط عمومی انجمن ریاضی دانان جوان به شماره 43061-021تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 442

به "آزمون بین المللی ریاضی دانشگاه واترلو کانادا در ایران برای دانش آموزان پایه پنجم تا هشتم برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون بین المللی ریاضی دانشگاه واترلو کانادا در ایران برای دانش آموزان پایه پنجم تا هشتم برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید