آزادسازی ذخایر مرغ منجمد 15 هزار تومانی

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، به گزارش خبرنگاران، ید الله صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی کوشش های زیادی برای افزایش عرضه مرغ در بازار در حال اجرا دارند؛ در استان های مختلف نیز بازار تحت کنترل است تا تعیین گردد که چه اتفاقی در این بازار افتاده و باید تعیین گردد که تقاضای مرغ در بازار خیلی بالا رفته یا اینکه فراوری با نقیصه ای روبرو است.

آزادسازی ذخایر مرغ منجمد 15 هزار تومانی

وی اضافه نمود:ما در وزارت صمت وظیفه نظارت برخرده فروشی داریم و این مسئولیت در سطح عمده فروشی و فراوری بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است؛ آن وزارتخانه نیز از اوایل بهمن ماه برنامه های خوبی برای فراوری داشتند اما اینکه چقدر جوجه ریزی شده و در آینده وارد بازار می گردد باید خود جوابگو باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ادامه داد: برای تقویت عرضه مرغ در بازار ذخایر مرغ منجمد در که ماه های گذشته به عنوان مازاد مصرف از بازار جمع آوری شده است اکنون آزاد می گردد.

مکان های عرضه مرغ 15 هزار تومانی

وی توضیح داد: این مرغ ها به وسیله میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های کارگری و کارمندی و بعضی از واحدهای صنفی منتخب به قیمت 15000 هزار تومان عرضه می گردد.

صادقی گفت: برای احتیاجمندی های عمومی مانند بیمارستان ها، زندان ها، مراکز آموزشی و هر جایی که مصرف دارند احتیاج آنها از ذخایر مرغ منجمد تامین می گردد تا فشار کمتری بری روی بازار ایجاد گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ادامه داد: از طرفی با ورود فراوریات جدید اجرا شده بازار قیمت این محصول طی روزهای آینده متعادل خواهد شد.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار مالی را از کانال تلگرام خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1005

به "آزادسازی ذخایر مرغ منجمد 15 هزار تومانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادسازی ذخایر مرغ منجمد 15 هزار تومانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید