6 روش تزئیین سالاد کاهو

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، تزئیین سالاد کاهو یکی از چندین روش آماده سازی سالاد سبزیجات به شمار میرود. در واقع سالاد یکی از برترین مخلفات میز ناهار و شام به شمار میرود. به خصوص که خوردن آن در سلامتی انسان به ویژه در رژیم غذایی نقش مهمی ایفا می نماید. انتخاب سالاد فصل، سالاد کلم، سالاد سبزیجات، سالاد کاهو و سالاد شیرازی به سلیقۀ شما بستگی دارد اما سالاد کاهو که نوعی از سالاد سبزیجات به شمار میرود، با توجه به نوع چینش و شیوه های مختلف تزئیین و طعم و مزه ای که دارد، یکی از برترین انتخاب ها محسوب می گردد.

6 روش تزئیین سالاد کاهو

در این مقاله خبرنگاران می خواهیم 6 روش تزئیین سالاد کاهو را به شما آموزش دهیم.

برترین روش تزئیین سالاد کاهو

روش های مختلفی برای تزئیین سالاد کاهو تازه و پرطرفدار است اما با وجود خلاقیت بسیار برای تزیین سالاد کاهو سعی می کنیم شما را با برترین روش تزیین این سالاد آشنا کنیم.

ساده ترین روش تزئیین سالاد کاهو

اگر قصد دارید در اسرع وقت سالاد کاهوی خوشمزه ای درست کنید، ساده ترین روش را انتخاب کنید. بهتر است خیار، گوجه فرنگی، هویج و کاهو را آماده نمایید. خیار و گوجه فرنگی را حلقه حلقه و هویج ها را رنده کرده و در ظرف مورد نظر بچینید. شما می توانید به ساده ترین شکل حلقه های خیار و گوجه فرنگی را کنار هم چیده و هویج های رنده شده را همراه با برگ های خرده شده کاهو روی آن ها تزئیین کنید.

باز هم انواع تزئیین سالاد کاهو وجود دارد. شما می توانید با توجه به شکل ظرف خود مواد سالاد کاهو را بچینید. علاوه بر این می توانید برگ های کامل کاهو را بدون آسیب زدن جدا کرده و خیار و گوجه فرنگی حلقه شده را درون آن بریزید. سپس هویج رنده شده را روی آن ها بگذارید.

به همین سادگی می توانید سالاد تک نفره آماده کنید.

گفتنی است شما می توانید به جای هویج از سبزیجات دیگری مانند کلم، زیتون، گل کلم و پیاز نیز بهره ببرید.

تزئیین سالاد کاهو به شکل سبزیجات

یکی از روش های تزیین سالاد کاهو، تزئیین مواد اولیه به صورت انواع میوه و سبزیجات است. شما می توانید خیار و گوجه فرنگی را حلقه حلقه کرده و دور تا دور ظرف سالاد خود بچینید. سپس هویج ها را رنده کرده و به شکل هویجی کامل در ظرف شکل دهید. می توانید برگ های کاهو را کوچک و خرد کرده و در بالای شکل هویج قرار دهید.

علاوه بر این می توانید شکل سایر میوه ها و سبزیجات مانند هندوانه، گوجه فرنگی و انار را هم با مواد اولیه سالاد کاهو بسازید و تزئیین سالاد کاهو تازه را به مهمانان خود معرفی کنید.

تزئیین سالاد کاهو به شکل حیوانات

تزئیین سالاد کاهو به شکل حیوانات هم می تواند گزینۀ دیگری برای زیباسازی سالاد شما باشد. برای مثال می توانید با یاری کاهو، خیار و گوجه فرنگی حلقه حلقه شده، تخم مرغ آبپز و سبزیجات موجود شکل یک ماهی را برای سالاد کاهو خود انتخاب کنید. علاوه بر این شکل کفشدوزک را هم می توانید با یاری قطعات گوجه فرنگی، لبو، خیار، کاهو و کنجد بسازید.

تزئیین سالاد کاهو به شکل مورچه هم به آسانی امکان پذیر است. کافی است از دانه های بزرگ انگور سیاه، توت سیاه و زیتون بهره ببرید. برگ های کاهو را هم زیر مواد اولیه در ظرف سالاد قرار دهید.

تزئیین سالاد کاهو به شکل گل

یکی دیگر از انواع تزئیین سالاد کاهو، طراحی شکل گل است. شما می توانید از حلقه های گوجه فرنگی برای گلبرگ ها و از برگچه های کاهو یا خیارهای لایه لایه شده برای بخش ساقه بهره ببرید. گوجه فرنگی و تربچه به تنهایی فرصت درست کردن زیباترین گل های رز را برای شما فراهم می نمایند.

کافی است برش های دقیقی روی آن ها ایجاد نموده و کنار گلی که درست کرده اید را با خیارهای حلقه حلقه شده یا برگ های کاهو تزئیین کنید. استفاده از تربچه کم دردسرتر از گوجه فرنگی است.

تزیین مجلسی سالاد کاهو

برای مهمانی های بزرگ و مهم بهتر است از روش های تازه و خلاقانه بهره ببرید. بیسکویت و شکلات های کاکائویی را در تزیین سالاد خود نباید فراموش کنید. حتی نان بستنی قیفی هم به عنوان گلدان های کوچک همان گل هایی که در مراحل قبل به آن اشاره کردیم استفاده می گردد. علاوه بر این می توانید با یاری ریحان و جعفری سالاد کاهوی خود را به شکل های متنوعی تزیین کنید.

تزئیین سالاد کاهو با فلفل دلمه ای

فلفل دلمه ای یکی از برترین و خوشمزه ترین سبزیجاتی است که می توانید آن را برای انواع تزئیین سالاد کاهو به کار ببرید. برش هایی که به فلفل دلمه با رنگ های مختلف می زنید، برترین ماده اولیه در دسترس شما برای تزئیین سالاد کاهو به شمار میرود. کافی است فلفل دلمه ای را حلقه حلقه برش زده و به شکل گل، قلب یا حتی ردیفی در کنار سایر مواد سالاد قرار دهید.

جمع بندی

سالاد کاهو یکی از خوشمزه ترین انواع سالادها به شمار میرود. شما می توانید با یاری انواع سبزیجات مانند هویج، فلفل دلمه ای و کلم بروکلی آن را تزیین کنید. تزئیین سالاد کاهو با استفاده از بیسکویت، ذرت، زیتون و لبو هم امکان پذیر است. برترین راه تزیین کردن سالاد کاهو توجه به مواد اولیه موجود، سلیقه و خلاقیت شماست. پیشنهاد می کنیم حتماً با مواد موجود در منزل سالاد کاهوی خوشمزه ای آماده و نوش جان کنید.

منبع: اسنپ مارکت
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1540

به "6 روش تزئیین سالاد کاهو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 روش تزئیین سالاد کاهو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید