111 فوتی کرونا در تهران طی روز گذشته ، پیش بینی از زمان کاهش مرگ و میر ها

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران گفت: با توجه به اینکه مقدار مراجعین سرپایی ما به زیر 17 هزار نفر رسیده است، فکر می کنم مقدار مرگ و میرمان در تهران در طول هفته آینده به دو رقمی کاهش یابد.

111 فوتی کرونا در تهران طی روز گذشته ، پیش بینی از زمان کاهش مرگ و میر ها

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا زالی درباره شرایط مرگ و میر های ناشی از کرونا در تهران، گفت: پیش بینی من این است که با توجه به اینکه میزان مراجعین سرپایی ما به زیر 17 هزار نفر رسیده است، مرگ و میر تا سه شنبه یا چهارشنبه، اگر اتفاقی نیفتد و با توجه به تقلیل بیماران آی سی یو باید تقریبا شاهد دو رقمی شدن آمار باشیم.

وی اضافه کرد: روز گذشته در تهران 111 فوتی داشتیم که فکر می کنم میزان مرگ و میرمان در تهران در طول هفته آینده به دو رقمی کاهش یابد.

زالی همچنین درباره درصد افرادی که موعد واکسیناسیون آن ها رسیده، اما برای تزریق واکسن مراجعه نکرده اند، گفت: در تهران 12 درصد از افراد گروه سنی بالای 65 سال تا به امروز برای واکسیناسیون مراجعه نکرده اند. در حالی که این گروه سنی، گروه پرخطر محسوب می شوند و متاسفانه بخش زیادی از بیمارانی که در بیمارستان های ما بستری هستند، جرو 12 درصدی هستند که واکسن تزریق نکرده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1278

به "111 فوتی کرونا در تهران طی روز گذشته ، پیش بینی از زمان کاهش مرگ و میر ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "111 فوتی کرونا در تهران طی روز گذشته ، پیش بینی از زمان کاهش مرگ و میر ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید