یک مجتمع رفاهی گردشگری در محور ترانزیتی اردبیل - بیله سوار احداث می گردد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بیله سوار گفت: مجتمع خدمات رفاهی گردشگری در محور ترانزیتی اردبیل - بیله سوار با پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال احداث است.

یک مجتمع رفاهی گردشگری در محور ترانزیتی اردبیل - بیله سوار احداث می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، فرنام حامد توضیح داد: مجتمع خورشید بالهارود بیله سوار در زمینی به مساحت 11 هزار و 700 متر مربع در زیربنای 3هزار متر مربع در حال احداث است که موافقت اصولی آن از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان صادر شده است.

او اضافه کرد: تسهیلات مصوب از محل اشتغال پایدار و روستایی این طرح 14میلیارد ریال است که 10 میلیارد ریال پرداخت شده و علاوه بر این 16میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بیله سوار اضافه کرد: این مجتمع شامل سرویس بهداشتی، نمازخانه، رستوران، فروشگاه، واحدهای اقامتی، خدمات خودرویی و اداری است که پیش بینی می گردد فاز نخست آن تا خاتمه امسال به اتمام برسد.

به گفته حامد تعهد اشتغال این پروژه، 30 نفر عنوان شده و علاوه بر این قرارگیری آن در راستا ترانزیت خارجی استان می تواند منجر به رونق ترانزیت و سفر گردشگران خارجی گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 37

به "یک مجتمع رفاهی گردشگری در محور ترانزیتی اردبیل - بیله سوار احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مجتمع رفاهی گردشگری در محور ترانزیتی اردبیل - بیله سوار احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید