یاری درمانی و پزشکیووهان به نیویورک ارسال شد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، ووهان کانون شیوع ویروس کرونا در چین که حدود 76 روز قرنطینه بود اکنون بعد از بهبود شرایط، یاری بهداشتی و پزشکی به نیویورک ارسال کرد.

یاری درمانی و پزشکیووهان به نیویورک ارسال شد

از شینهوا، یک هواپیمای حامل تجهیزات پزشکی شب گذشته ،آدینه شب، ووهان را به مقصد نیویورک ترک کرد این پرواز که توسط شرکت هواپیمایی چاینا ساترن اداره می گردد نزدیک به 20 تن تجهیزات پزشکی بارگیری نموده بود این اولین پرواز مسافری خطوط هوایی چین بود که برای حمل بار از آن استفاده شد.

یک مقام شرکت هواپیمایی چاینا ساترن در استان هوبی گفت که این شرکت همچنین میخواهد پروازهای باربری بیشتری را از ووهان به شهرهای سان فرانسیسکو، رم، پاریس، لندن و فرانکفورت انجام دهد تا تجهیزات پزشکی فراوری شده توسط شرکت های محلی را برای یاری به مبارزه با ویروس کورونا به این شهرها ارسال کند.

با افزایش محموله های ارسالی از چین به کشورهای مختلف، خطوط هوایی چین تصمیم گرفته است از هواپیماهای مسافربری برای تحویل محموله های باری استفاده نمایند تا کنون 176 هزار تن بار از گوانجو در جنوب چین به کوالالامپور پایتخت مالزی ارسال شده است.

از روز پنج شنبه شرکت هواپیمایی چاینا ساترن دو هزار و 930 تن بار را به وسیله 255 پرواز باری به 22 کشور و منطقه از جمله ایتالیا، فرانسه، کانادا، استرالیا، ترکیه، کنیا، ژاپن و جمهوری کره ارسال نموده است.

قرنطینه کامل ووهان کانون شیوع ویروس کرونا در مرکز چین بعد از 76 روز، 20 فروردین سال جاری لغو شد و از آن تاریخ ورود و خروج از این شهر 11 میلیون نفری آزاد شده و مردم به شرط داشتن کد سبز می توانند در شهر تردد نمایند.

شیوع ویروس کرونا معروف به کووید 19 برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام نمود.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا تا صبح امروز شنبه در سراسر دنیا به دو میلیون و 833 هزار نفر رسیده که 197 هزار و 352 تن آنها فوت شده و 807 هزار نفر بهبود یافته و بقیه همچنان با این بیماری درگیر هستند.

آمریکا تا شب گذشته، نزدیک به یک میلیون نفر مبتلا به کووید-19 را شناسایی نموده است و نزدیک به 50 هزار نفر هم در اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 483

به "یاری درمانی و پزشکیووهان به نیویورک ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری درمانی و پزشکیووهان به نیویورک ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید