کاهش 73 درصدی ورود خودرو به گیلان

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران/گیلان فرمانده پلیس راه استان گیلان از کاهش 73 درصدی ورود خودرو به استان گیلان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: ظرف هفته اول اجرای طرح نوروزی 133 هزار و 788 خودرو وارد استان شده است.

کاهش 73 درصدی ورود خودرو به گیلان

سرهنگ محمدپور در گفت وگو با خبرنگاران، از کاهش 73 درصدی ورود خودرو به استان گیلان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار کرد: روزانه بین 10 تا 14 هزار دستگاه خودرو در استان گیلان تردد می نمایند، تا کنون 140 هزار دستگاه خودرو وارد استان گیلان شده است که این رقم نسبت به سال گذشته 73 درصد کاهش داشته است.

وی گفت: طرح نوروزی پلیس راه از 25 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و تا 15 فروردین ماه جاری ادامه دارد، سال گذشته با گذشته یک هفته از اجرای این طرح 495 هزار و 760 خودرو وارد استان شده بود اما امسال در این زمان تا به امروز 133 هزار و 788 خودرو وارد استان شده است.

فرمانده پلیس راه استان گیلان با اشاره به اینکه 47 تیم پلیس راه در استان گیلان به صورت محسوس و نامحسوس در نقاط مختلف استان گیلان اسقرار دارند، افزود: آمار تصادفات امسال نیز کاهشی بوده است، در سطح استان 60 دوربین ثبت تخلف نسبت به ثبت جرائم راهنمایی و رانندگی اقدام می نمایند.

فرمانده پلیس راه استان گیلان از هم استانی ها و گردشگران خواست از سفرهای غیرضرور پرهیز نمایند و با توجه به شیوع ویروس کرونا بهتر است که از ترددهای غیر ضرور جهت حفظ سلامت خود و خانواده شان اجتناب نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 389

به "کاهش 73 درصدی ورود خودرو به گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 73 درصدی ورود خودرو به گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید