چرا طراحی سایت مهم ترین عامل در موفقیت کسب و کار شماست؟

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، طراحی سایت امروزه یکی از عوامل مهم برای کسب و کاری پیروز شناخته می گردد و از این رو بیشترین صاحبین مشاغل در هر زمینه ای احتیاج به صفحه ای در اینترنت دارند که بتوانند محصولات و خدمات خود را به مشتریان ارائه دهند تا از این طریق فروش خود را افزایش دهند.

چرا طراحی سایت مهم ترین عامل در موفقیت کسب و کار شماست؟

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام ایران سایت، این احتیاج تا جایی پیشرفته است که حتی شرکت های غیرآنلاین هم برای ورود به دنیای دیجیتال نیز به طراحی وب سایت روی آورده اند. مهم نیست که کسب و کار شما در شهر کوچک باشد یا بزرگ، مهم این است که هر چه زودتر برای پیشی دریافت از رقبا اقدام به ساخت وب سایت کنید.

همان طور که می دانید، وردپرس به دلیل مزایا و ویژگی های متعددی که دارد یکی از محبوب ترین تکنولوژی های طراحی سایت است که امروزه 28 درصد از کاربران دنیای وب برای توسعه کسب وکار، معرفی خدمات و محصولات خود به کاربران از آن استفاده می نمایند. مهم ترین دلیلی که موجب شده، طراحی سایت وردپرسی اینگونه مورد توجه قرار بگیرد و محبوب گردد، رایگان بودن آن است. در واقع وردپرس پکیج سایت ساز رایگانی است که تمامی ویژگی ها و امکانات لازم برای ساختن یک وب سایت بدون اینکه احتیاجی به دانش و اطلاعات فنی در زمینه برنامه نویسی داشته باشید را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین شما هم می توانید با دانلود آخرین نسخه وردپرس از وب سایت وردپرس به ساده ترین شکل ممکن وب سایت مدنظر خود را طراحی کنید.

البته برای اینکه بتوانید رتبه بهینه سازی سایت خود را افزایش دهید یا اینکه وب سایت وردپرسی خود را به یک وب سایت حرفه ای که از امکانات زیادی برخوردار است، تبدیل کنید باید آن را شخصی سازی کنید. اما چگونه؟ شما می توانید وب سایت خود را به شرکت طراحی سایت ایران سایت بسپارید تا این مجموعه با کادر مجرب و متخصص خود که در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارند، با استفاده از اصول و تکنیک های سئو، رتبه بهینه سازی وب سایت شما را افزایش داده و برای اینکه به یک وب سایت حرفه ای تبدیل گردد، امکانات و آپشن های مجددی را به آن اضافه نمایند و از این طریق آن را شخصی سازی نمایند.

قیمت طراحی سایت

زمانی که وارد وب سایت های شرکت های برنامه نویسی می شوید با عبارات این چنینی: تحویل سریع، پشتیبانی 24 ساعته، افزایش رتبه بهینه سازی سایت و ... روبه رو خواهید شد اما آیا تمامی این موارد در زمینه تخمین قیمت طراحی سایت تنها تبلیغات است یا خیر؟ در ادامه مواردی را آنالیز خواهیم کرد که با استفاده از آن ها می توانید قیمت طراحی سایت را تخمین بزنید.

به نوع وب سایت خود توجه کنید

همانطور که می دانید وب سایت ها متناسب با کسب و کارهای مختلف دارای انواع متعددی هستند که شامل: وب سایت های فروشگاهی، خبری، شرکتی، معرفی، پخش آنلاین مولتی مدیا، دانلود، بازی آنلاین و ... می باشند. از آن جایی که هر یک از این سایت ها از ساختار و استراتژی متفاوتی برخوردار هستند نرخ طراحی و پیاده سازی آن ها نیز متفاوت است اما در کل نرخ طراحی وب سایت های فروشگاهی از وب سایت های معرفی بیشتر است. چرا که وب سایت های فروشگاهی دارای درگاه پرداخت هستند اما وب سایت های معرفی تنها به معرفی یک شرکت یا محصولات و خدمات آن می پردازند و از درگاه پرداختی برخوردار نیستند. از این رو اگر قصد دارید وب سایتی طراحی کنید که از امکان فروش اینترنتی یا درگاه پرداخت برخوردار باشد باید هزینه بیشتری نسبت به یک وب سایت معرفی که درگاه پرداخت ندارد، پرداخت کنید.

امکانات مختلف در طراحی وب سایت را مدنظر بگیرید

هر وب سایتی از امکانات مختلفی برخوردار است که مطمعنا این امکانات در مشخص قیمت طراحی سایت نقش بسزایی دارند. البته این امکانات به دو دسته امکانات عمومی و امکانات خصوصی تقسیم می شوند. امکانات عمومی شامل امکاناتی پایه ای هستند که وجود آن ها در هر وب سایتی ضرورت دارد برای مثال ریسپانسیو بودن وب سایت، داشتن رابط و تجربه کاربری بالا (UI , UX)، هماهنگی با مرورگرهای مختلف و ... جزو امکانات عمومی هستند که در همه وب سایت ها وجود دارند و از این نظر ضرورت دارند که رتبه بهینه سازی سایت را به صورت چشم گیری افزایش می دهند. اما امکانات خصوصی امکاناتی هستند که در صورت تمایل می توانید از آن ها در وب سایت خود بهره ببرید. برای مثال در بعضی از وب سایت های فروشگاهی گزینه مقایسه محصولات را مشاهده می کنید. درواقع آپشن مقایسه محصولات جزو امکانات خصوصی است که بعضی از وب سایت های فروشگاهی تمایل دارند از آن استفاده نمایند. البته امکانات خصوصی نیز مانند امکانات عمومی وب سایت ها تاثیر بسزایی در افزایش رتبه بهینه سازی سایت بازی می نمایند. بنابراین استفاده از آن ها خیلی زودتر شما را به نتیجه می رساند.

برای آشنایی با قدیمی ترین شرکت باید به سابقه فعالیت و نمونه کار طراحی سایت آن شرکت توجه کنید. بعد از انتخاب شرکت طراحی سایت شما حتما باید از تمام هزینه های قابل پرداخت آگاه شوید. اگر جزییات بیشتری از سایت خود را به شرکت بدهید، آنگاه درک درستی از سایت شما دارند، درنتیجه هزینه پرداختی شما به واقعیت نزدیک تر است. به این نکته توجه کنید که ممکن است موارد درخواستی شما برای هر قسمت از سایت هزینه را افزایش یا کاهش دهد.

در صورتی که به دنبال بهترین شرکت طراحی وب سایت جهت طراحی سایت وردپرس به صورت حرفه ای و با اصول سئو هستید به شما پیشنهاد می کنیم که به وسیله شماره تماس 88886450-021 با کارشناسان شرکت ایران سایت تماس بگیرید و به وسیله آدرس وب سایت www.iransite.com نمونه کارهای قدرتمند این مجموعه را در زمینه های مختلف مشاهده کنید. مجموعه ایران سایت یکی از بهترین و با سابقه ترین شرکت های طراحی سایت بوده که دارای پرسنل متخصص و مجرب است. مجموعه ایران سایت نه تنها از متدها و تکنیک های حرفه ای جهت طراحی وب سایت وردپرس برای شما استفاده می نماید، بلکه با اصول سئو، رتبه وب سایت شما را به صورت چشم گیری در گوگل افزایش می دهد تا به راحتی در دنیای وب دیده شوید. این مجموعه در تهران، میدان ونک، برج نگار، طبقه 19 واحد 9 واقع شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 110

به "چرا طراحی سایت مهم ترین عامل در موفقیت کسب و کار شماست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا طراحی سایت مهم ترین عامل در موفقیت کسب و کار شماست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید