شرایط کرونا در پیشوا نارنجی شد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران/تهران رئیس شبکه بهداشت و درمان پیشوا گفت: شرایط کرونا در شهرستان پیشوا نارنجی شد و خواهشمند هستیم که شهروندان اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونای جهش یافته را رعایت نمایند.

شرایط کرونا در پیشوا نارنجی شد

امیر امینی صبح دوشنبه 16 فروردین ماه در جمع خبرنگاران با اعلام شرایط نارنجی شهرستان پیشوا خطاب به شهروندان پیشوایی اعلام کرد: طبق اخبار حاصله در مورد ورود به موج چهارم کرونا و سرعت واگیردار بودن نوع جهش یافته ویروس کرونا اقدامات پیشگیرانه و اجرای شیوه نامه های بهداشتی اکیدا توصیه می گردد.

وی ادامه داد: لذا خواهشمند است اکیدا بدون ماسک از منزل خارج نشوید ، خصوصا در حین صحبت کردن با یکدیگر که امکان پرتاب قطرات بزاق وجود دارد.

این مقام مسئول توضیح داد: لطفا دست های خود را به طور صحیح و به طور مرتب به مدت 20 ثانیه شستشو دهید و فاصله مناسب 1/5 تا 2 متر را از یکدیگر رعایت کنید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پیشوا طی هشداری خطاب به خانواده ها خاطر نشان کرد: از آوردن بچه ها زیر دو سال به بیرون از منزل حتی المقدور خودداری کنید و بچه ها بالای دو سال حتما از ماسک استفاده گردد ؛ از تجمعات و دورهمی های خانوادگی و ... خودداری گردد.

امینی یادآور شد: قبل از ورود به منزل حتما لباس و خریدهای خود را ضدعفونی کنید ؛ با رعایت موارد فوق باعث سلامت خود و خانواده و جامعه بوده و با کادر بهداشت و درمان در این راه همکاری و مشارکت کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1055

به "شرایط کرونا در پیشوا نارنجی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط کرونا در پیشوا نارنجی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید