هواوی از قاب رینگ لایت، قلم M-Pen 2 و پاوربانک جدید خود رونمایی کرد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، هواوی ساعاتی پیش و در جریان یک رویداد آنلاین، از گوشی های سری میت 40 رونمایی کرد. اما در کنار این گوشی ها شاهد رونمایی از یک سری لوازم جانبی جالب و هیجان انگیز هم بودیم که شامل قلم M.Pen 2، شارژر بی سیم 50 واتی، قاب رینگ لایت و پاوربانک جدید 12000 واتی می شوند.

هواوی از قاب رینگ لایت، قلم M-Pen 2 و پاوربانک جدید خود رونمایی کرد

قلم جدید این شرکت، M.Pen 2 نام دارد و با تمامی گوشی ها و تبلت های جدید هواوی سازگاری دارد. این محصول از فشار سطح 4096 پشتیبانی می نماید و امکان کار با آن به صورت مورب هم وجود دارد. به ادعای هواوی، باتری این قلم در صورت استفاده معمولی، 40 روز دوام دارد.

اگر بخواهید به صورت مداوم با آن بنویسید و طراحی کنید، بیش از 10 ساعت نمی توان روی شارژدهی آن حساب کرد. این قلم به صورت بی سیم شارژ می گردد و با 5 دقیقه شارژ هم می تواند تا 2 ساعت کار کند. هواوی قلم M.Pen 2 را با قیمت 99 یورو (117 دلار) راهی بازار می نماید.

محصول بعدی، شارژر بی سیم 50 واتی داخل ماشین این شرکت است که می توانید آن را مانند یک نگه دارنده گوشی، درون ماشین گذاشته و گوشی را روی آن قرار دهید. این محصول در رنگ مشکی در دسترس قرار گرفته است و می تواند گوشی را با سرعت بسیار خوبی هم شارژ کند. همچنین شارژ سریع 66 واتی سیمی هواوی هم در شارژرهای داخل خودروی این شرکت در دسترس قرار گرفته است و می توانید در تمامی شرایط گوشی خود را با بالاترین سرعت شارژ کنید.

در این رویداد، از پاوربانک جدید هواوی هم با ظرفیت 12000 میلی آمپر ساعت رونمایی شد که از سرعت بالای 66 وات بهره می برد. متاسفانه در رابطه با قیمت و تاریخ عرضه پاوربانک جدید هواوی هنوز جزئیاتی در دسترس نیست.

در نهایت می رسیم به قاب محافظ رینگ لایت هواوی که فوق العاده جذاب و دوست داشتنی هستند. این قاب محافظ از یک حلقه تاشونده بهره می برد که روی آن چراغ های کوچک LED تعبیه شده تا بدین ترتیب هنگام ثبت تصاویر سلفی در محیط های کم نور، به عنوان یک فلش استفاده گردد.

متأسفانه قاب محافظ رینگ لایت هواوی تنها با میت 40 پرو سازگاری دارد و به صورت بی سیم، به وسیله خود گوشی شارژ می گردد. قیمتی که هواوی برای آن در نظر گرفته، 69 یورو است (89 دلار). کاربران می توانند این محصول را در رنگ های مشکی، سفید و نقره ای خریداری نمایند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 748

به "هواوی از قاب رینگ لایت، قلم M-Pen 2 و پاوربانک جدید خود رونمایی کرد" امتیاز دهید

4 کاربر به "هواوی از قاب رینگ لایت، قلم M-Pen 2 و پاوربانک جدید خود رونمایی کرد" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی از قاب رینگ لایت، قلم M-Pen 2 و پاوربانک جدید خود رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید