همه مردم این روستا یک قُل بافتنی دارند!

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران : بافتنی شاید هیجان انگیزترین شکل هنری نباشد، اما بافتنی های لیزا هیتانن دست کمی از آثار هنری حیرت انگیز ندارند. این هنرمند فنلاندی مردم روستایش را در ابعاد واقعی طوری می بافد که شباهتشان با هم باورنکردنی است.

همه مردم این روستا یک قُل بافتنی دارند!

لیزا قلاب بافی و بافتنی را از 10 سالگی آغاز کرد و آنقدر در آن مهارت یافت که وقتی به مدرسه هنر رفت آغاز به ساخت مجسمه های بافتنی کرد. همه چیز با بافت مجسمه معلم کلاس اولش آغاز شد که آنقدر خوب شد که تصمیم گرفت مجسمه همه مردم روستا را ببافد.

لیزا با آن ها قرار می گذاشت تا تصمیم بگیرد در چه ژستی آن ها را بسازد، سپس از همه جهت از آ ن ها عکس می گرفت، میزان هایشان را می گرفت و به رفتارشان توجه می کرد تا شخصیت آن ها را بهتر در آثارش منعکس کند.

لیزا بیشتر از عکس هایی که می گیرد استفاده می نماید، اما وقتی به صورت و دست هایشان می رسد، دوباره با مدل ها دیدار می نماید تا شخصیت منحصر به فرد آن ها را بهتر آنالیز کند. او زمان و انرژی زیادی روی کارهایش می گذارد و همه جزئیات را برترین شکل ممکن اجرا می نماید.

لیزا برای اینکه مطمئن گردد مجسمه های بافتنی اش صاف می ایستند، اسکلتی از میلگرد می سازد و از سیمان هم برای سنگین کردن آن ها استفاده می نماید. همه مجسمه های او بافتنی یا قلاب بافی هستند و ساخت هرکدام حداقل 3 ماه طول کشیده است.

منبع: odditycentral

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 13 مهر 1403 بروزرسانی: 13 مهر 1403 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1806

به "همه مردم این روستا یک قُل بافتنی دارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه مردم این روستا یک قُل بافتنی دارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید