نگاهی کلی به طراحی آرت دکو و 25 مدل دیدنی

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، طراحی آرت دکو از طیف های مختلفی از جمله، دوره رنسانس و حتی مستعمراتی در حال گذار است و به سمت جذابیت بصری حرکت می نماید. برای جلوگیری از ایجاد احساس مونوتونی، از الگوی کفپوش هندسی در تمام فضا بهره ببرید. روشنایی در آرت دکو می تواند تأثیر زیادی در بیان اتاق داشته باشد.

نگاهی کلی به طراحی آرت دکو و 25 مدل دیدنی

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

ایده های مبلمان طراحی آرت دکو شما، باید طراحی با کیفیتی را فراهم آورده و نشاط و لذت هنر معاصر را از خود نشان دهد. بهترین راه برای انجام این کار، استفاده از رنگ های مناسب با یک طرح و تم رنگی است که شامل مشکی، سفید، خاکستری و متالیک مانند طلا، نقره و مس می گردد. طراحی های مبلمان آرت دکو مدرن نیز، از رنگ های عمیق و روشن قهوه ای استفاده می نماید، که باید شما را به سمت فکر کردن در امتداد خطوط بافت های چوبی و فلزی برای ایجاد یک احساس لوکس هدایت کند. این مواد جذاب به شما یاری می نمایند تا فضاهای زندگی خود را با یک احساس پیچیده طراحی کنید. مبلمان و لوازم جانبی چوبی را با رنگ های فلزی، نقره و مشکی روکش کنید. بهترین راه برای آوردن ایده های مبلمان طراحی آرت دکو و عناصر مختلفی که به خانه خود وارد می کنید، این است که دیوارهای خود را با رنگ های برجسته روکش کنید که باعث دریافت و بازتاب نور در فضای زندگی یا کار شما می شوند.

سطوح کریستالی، شیشه ای و بازتابی نیز ضروری هستند و حتی بهتر از آن، این واقعیت است که می توانید به راحتی از مبلمان آینه ای در طراحی آرت دکو بهره ببرید.

بافت وینر نرم در طراحی آرت دکو

به نظر می رسد که بخش اعظم الهام بخشی از طراحی آرت دکو از طیف های مختلفی از جمله، دوره رنسانس و حتی مستعمراتی در حال گذار است و به سمت جذابیت بصری حرکت می نماید. در طول قرن گذشته، فقط به روزرسانی های کوچک و توجه تازه ای به جزئیات، به همراه فناوری و روش های جدید پرداختن به آرت دکو، به مدرن شدن ظاهر و احساس این طراحی یاری نموده است. هنگامی که صحبت از بافت می گردد، هرگز با ایده های مبلمان آرت دکو که دارای بافت وینر Macassar هستند و با رنگ مشکی و برنز روکش شده اند، دچار اشتباه نمی شوید. حتی وقتی که نمی توانید یک جایگاه چوب گران قیمت با روکش برنز داشته باشید، می توانید یک جایگاه چوبی ساده را با استفاده از چوب زینتی، لبه های چرمی و روکش ابریشمی برای ایجاد حس بورژوایی تنظیم کنید.

ایده های مبلمان طراحی آرت دکو باید به اندازه کافی جالب توجه باشند تا ضمن فراهم آوردن راحتی کافی، میهمانان شما را به خود جلب نمایند.

خرید اینترنتی 39 مدل کیبورد بازی و گیم درجه یک + قیمت و تخفیف

انتخاب کفپوش مناسب طراحی آرت دکو

کفپوشی که با آن کار می کنید باید در هر فضایی حس سنگینی از طراحی آرت دکو را به فضای شما اضافه کند، اگرچه ترجیحات بودجه نیز نباید فراموش گردد. کاشی های چوب پنبه یا موزاییک های چوبی احساس قدیمی اروپایی را از نظر ظرافت تکرار می نمایند. کفپوش طرح شاه ماهی نیز همین کار را انجام می دهد. در حالی که امروزه تاکید بر کفپوش بی سرانجام و ظریف تر طراحی آرت دکو به صورت ارزان است، هوشمند باشید و بر روی کفپوش های با کیفیت سرمایه گذاری کنید، زیرا این کار برای افزایش ارزش فروش بالقوه خانه شما انجام خواهد شد. کفپوش های الهام گرفته از آرت دکو هرگز از مد نمی افتند.

اما اگر خرید کفپوش تازه، در بودجه و یا حتی دستور کار شما قرار نگرفته است، می توانید همچنان یک دفتر کار، اتاق خواب و تقریباً هر اتاق دیگر خانه خود را با شخصیت طراحی آرت دکو فراموش نشدنی مانند فرش های قدیمی و ابریشمی تقویت کنید. برای جلوگیری از ایجاد احساس مونوتونی، از الگوی کفپوش هندسی در تمام فضا بهره ببرید. فرش های زیبای ایرانی نیز می توانند یاری زیادی به شما نمایند. اجازه دهید که خلاقیت و توانمندی شما خود را نشان دهد؛ زیرا بهترین راه برای کشف ایده های این نوع طراحی همین مسئله است.

اهمیت روشنایی در طراحی آرت دکو

در دهه 1920 میلادی، از واحدهای روشنایی پیچیده به عنوان یک عنصر تأکیدی چشمگیر و منبع غنی برای دید بصری استفاده می شد، به همین دلیل هنگام در نظر دریافت گزینه های روشنایی طراحی آرت دکو در زمان خرید، می توانید به راحتی منابع نور ارزان تری را تهیه کنید. روشنایی در آرت دکو می تواند تأثیر زیادی در بیان اتاق داشته باشد.

با احساس غنی و زینت بخش طراحی مبلمان آرت دکو، ترند تاریخ را به خوبی تغییر داده و با استفاده از مواد بازتابنده نور درخشان، سبک های نورپردازی هرگز بهتر از این به نظر نمی رسند. واحدهای روشنایی برنز شکل و روکش شده با کروم، امروزه هنوز هم مناسب هستند.

خرید اینترنتی 39 مدل لوازم تناسب اندام خانگی + قیمت

خرید اینترنتی 41 مدل پمپ آب ساختمان بهترین کیفیت

منبع: اتاق
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 642

به "نگاهی کلی به طراحی آرت دکو و 25 مدل دیدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی کلی به طراحی آرت دکو و 25 مدل دیدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید