نگاهی به تجربه آلمان در اجرای اقتصاد مقاومتی

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، آلمان با متحمل شدن خسارت و غرامت های میلیاردی پس از جنگ جهانی دوم توانست به یکی از قدرتمندترین قطب های مالی اروپا تبدیل گردد؛ در این ویدئو به آنالیز این موضوع می پردازیم.

نگاهی به تجربه آلمان در اجرای اقتصاد مقاومتی

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، پیش از شیوع کرونا در جهان، کشور آلمان با حدود 3900 میلیارد دلار فراوری ملی، در صندلی چهارم اقتصاد جهان قرار داشت.

این کشور عظیم ترین و قدرتمندترین اقتصاد در اروپا و منطقه یورو محسوب می شد و توانسته بود در پیشرفت مالی گوی سبقت را از رقبای خود در اروپا برباید. اما آلمان پس از جنگ جهانی دوم چگونه توانست به یکی از قدرتمندترین اقتصادهای جهان تبدیل گردد؟

پس از شکست سنگین آلمان در جنگ جهانی دوم به علت اختلافاتی که کشورهای پیروز در جنگ بر سر تصاحب آلمان داشتند دیواری در شهر برلین بنا شد و این کشور به دو نیم تقسیم شد به طوری که شرق آلمان زیر نظر شوروی سابق و غرب آن تحت سلطه آمریکا و دوستانش عایدی.

آلمان با متحمل شدن خسارت و غرامت های میلیاردی پس از جنگ جهانی، توانست با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت های داخلی از مسائل ناشی از جنگ عبور کند و به یکی از قطب های مالی جهان بدل گردد.

از این رو در این ویدئو به آنالیز اقتصاد مقاومتی در آلمان می پردازیم:

تعداد بازدید : 18

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1242

به "نگاهی به تجربه آلمان در اجرای اقتصاد مقاومتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به تجربه آلمان در اجرای اقتصاد مقاومتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید