نجاتی: کمتر از یک هفته دیگر قرنطینه ام تمام می شود، از ابتدا هم به برگزاری مسابقات جهانی امیدی نداشتیم

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان گفت: کمتر از یک هفته دیگر قرنطینه ام تمام می شود و بعد از آن می توانم تمرینات خود را شروع کنم.

نجاتی: کمتر از یک هفته دیگر قرنطینه ام تمام می شود، از ابتدا هم به برگزاری مسابقات جهانی امیدی نداشتیم

علیرضا نجاتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایطش بعد از ابتلا به کرونا گفت: خیلی بیماری سختی بود. مسائل زیادی داشتم و بدن درد و سرفه خیلی اذیتم کرد، اما خدا را شکر در حال حاضر بهترم و همچنان در قرنطینه هستم. خوشبختانه در آخرین سی تی اسکنی که گرفتم، ریه ام درگیر نشده بود.

این کشتی گیر 22 ساله که سهمیه وزن 60 کیلوگرم المپیک را گرفته است، درباره لغو مسابقات جهانی 2020 شرح داد: از همان ابتدا هم معلوم بود که مسابقه ای برگزار نمی شود و زیاد امیدی نداشتیم. الان هم اردو تعطیل شده و به ما چیزی در مورد اینکه در جام جهانی شرکت خواهیم کرد یا نه، گفته نشده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

نجاتی در مورد زمان بازگشتش به تمرینات گفت: کمتر از یک هفته دیگر قرنطینه ام تمام می شود و بعد از آن می توانم تمرین را شروع کنم.

وی همچنین درباره عملکردش در مسابقه انتخابی با پویا ناصرپور تأکید کرد: من بیمار بودم و بدنم ضعیف شده بود و کشتی خوبی نگرفتم، اما خوب است که مسابقه برگزار شود. شرایط من با مسابقه بهتر می شود و رقابت به من روحیه می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 797

به "نجاتی: کمتر از یک هفته دیگر قرنطینه ام تمام می شود، از ابتدا هم به برگزاری مسابقات جهانی امیدی نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجاتی: کمتر از یک هفته دیگر قرنطینه ام تمام می شود، از ابتدا هم به برگزاری مسابقات جهانی امیدی نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید