بازسازی آسیاب تاریخی طاووس سمنان

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از بازسازی آسیاب تاریخی طاووس در سمنان، به وسیله سرمایه گذار بخش خصوصی اطلاع داد.

بازسازی آسیاب تاریخی طاووس سمنان

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

ایسنا: حمیدرضا دوست محمدی 21 اردیبهشت ماه 1400 در بازدید از این آسیاب اظهار کرد: بازسازی و سامان دهی این بنای تاریخی با هدف بازسازی های تکمیلی انجام می گردد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به اینکه این اثر با مالکیت وقفی در اختیار بخش خصوصی است، گفت: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با هدف حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی، در بازسازی و احیای این آسیاب تاریخی مشارکت نموده است.

دوست محمدی افزود: بر اساس تقاضای سرمایه گذار بخش خصوصی قرار است این آسیاب در آینده نزدیک به اسم تأسیسات گردشگری فعالیت داشته باشد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با بیان اینکه آسیاب تاریخی طاووس در بلوار قائم سمنان، واقع شده است افزود: این آسیاب یکی از آثار باارزش شهر سمنان است که به شماره 2566 در پنجم بهمن ماه 1378 در لیست آثار ملی به ثبت رسیده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1188

به "بازسازی آسیاب تاریخی طاووس سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آسیاب تاریخی طاووس سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید