ماهی سیاه کوچولو به کانادا می رود، خیمه شب بازی با افشین هاشمی

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، محمد عاقبتی سرپرست گروه تئاتر ما بیان کرد که برنامه 2 ماه آینده این گروه تئاتری اجرای چند نمایش از جمله ماهی سیاه کوچولو در کشورهای کانادا و آمریکا است.

ماهی سیاه کوچولو به کانادا می رود، خیمه شب بازی با افشین هاشمی

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با دور زمین همراه باشید، سفر دل اگیز به شهرهای تورنتو و ونکوور را با ما تجربه کنید.

محمد عاقبتی کارگردان تئاتر درباره برنامه ریزی و فعالیت های پیش روی گروه تئاتر ما، به خبرنگار مهر گفت: در فعالیت های گروه تئاتر ما اجرای نمایش در تهران، شهرستان ها و خارج از کشور مدنظر واقع شده است و ما طی 2 ماه آینده قصد داریم به اجرای آثار گروه در کشورهای کانادا و آمریکا بپردازیم.

وی با اشاره به اجرای نمایش ماهی سیاه کوچولو در نیمه دوم اسفند امسال در شهر تورنتوی کشور کانادا، اضافه نمود: قرار است این نمایش در فستیوال تیرگان که در 2 فصل بهار و تابستان برگزار می گردد، روی صحنه ببریم. ما نمایش ماهی سیاه کوچولو را در فصل بهار این فستیوال، طی 2 اجرا و به زبان انگلیسی به صحنه خواهیم برد.

عاقبتی همچنین اعلام نمود که نمایش من ریچارد بودم را در فستیوال تئاتر در شهر نیویورک اجرا خواهد نمود.

وی در این باره شرح داد: من ریچارد بودم را حدود 3 سال پیش در جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا کردم و قرار است در فستیوال تئاتری در نیویورک که توسط 2 جوان تحصیل نموده تئاتر در آمریکا راه اندازی شده و اولین دوره خود را تجربه می نماید، اجرا کنم. این اجرا در نیمه دوم فروردین سال 98 خواهد بود.

سرپرست گروه تئاتر ما، اجرای یک نمایش خیمه شب بازی در آمریکا را به عنوان دیگر برنامه های اجرایی گروه در خارج از کشور نام برد و اظهار کرد: حدود 2 سال اجرای خیمه شب بازی برای بچه ها در آمریکا داشتیم که طی آن سعی کردیم هم فضای سنتی را مدنظر قرار دهیم و هم این نمایش بتواند با بچه هایی که در خارج از کشور زندگی می نمایند ارتباط برقرار کند. ما نمایش را به 2 زبان فارسی و انگلیسی اجرا کردیم. قرار است اوایل اردیبهشت سال 98 این خیمه شب بازی را در سانفرانسیسکوی آمریکا اجرا کنیم.

عاقبتی درباره عوامل اجرای اثر و همچنین برنامه های جانبی در نظر گرفته شده اضافه نمود: در این نمایش افشین هاشمی مرشد است و من نیز در خیمه هستم و نیما نیک طبع نیز نوازندگی تنبک را بر عهده دارد. همچنین قرار است 2 تا 3 ورک شاپ بازیگری نیز در کنار اجرای خیمه شب بازی برگزار کنیم.

این کارگردان تئاتر در سرانجام سخنان خود تأکید کرد: بعد از اجرای آثار گروه تئاتر ما در کشورهای کانادا و آمریکا طی 2 ماه آینده، در ایران تور اجراهای شهرستان نمایش های ماهی سیاه کوچولو و از کجا اومدیم را شروع خواهیم کرد.

عکس از مهگامه پروانه، اجرای ماهی سیاه کوچولو در نیویورک.

منبع: خبر فوری
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 326

به "ماهی سیاه کوچولو به کانادا می رود، خیمه شب بازی با افشین هاشمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهی سیاه کوچولو به کانادا می رود، خیمه شب بازی با افشین هاشمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید