قهرمانان کوچک هدیه ای برای تمام بچه ها تهرانی که در خانه ماندند

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: با توجه به حضور طولانی مدت بچه ها در منزل برای شکست کامل ویروس کرونا هدیه قهرمانان کوچک به بچه ها 7 تا 12 سال داده می گردد.

قهرمانان کوچک هدیه ای برای تمام بچه ها تهرانی که در خانه ماندند

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، پرهام جانفشان بابیان اینکه هدیه بچه ها در این طرح استفاده از برنامه تورهای بچه هاه به همراه مادران خواهد بود، گفت: بعد از اعلام رسمی شکست ویروس کرونا در کشور، بچه ها گروهی هستند که بیشتر از سایر گروه های سنی احتیاج به تفریح و بازی های گروهی دارند به همین منظور در حال برنامه ریزی برای تورهای بچه هاه بعد از شکست این بیماری در سطح استان تهران هستیم.

او گفت: در اجرای این طرح احتیاجمند حمایت همه نهادها و دستگاه های متولی هستیم تا بتوانیم بعد از شکست این بیماری اوقات فراغت شادی را برای بچه ها در قالب تورهای بچه هاه فراهم کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران اضافه کرد: والدین بچه ها نام فرزند خود را به همراه واژه قهرمان کوچک به شماره 5000542020 پیامک نمایند تا بعد از شکست کامل این ویروس به آن ها اطلاع رسانی گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 271

به "قهرمانان کوچک هدیه ای برای تمام بچه ها تهرانی که در خانه ماندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانان کوچک هدیه ای برای تمام بچه ها تهرانی که در خانه ماندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید