فیلیمو، نماوا یا فیلم نت؛ برترین اپلیکیشن برای خرید اشتراک

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران- اشتراک فیلیمو، نماوا و فیلم نت به سه شکل فروخته می شوند؛ ماهانه، سه ماهه و شش ماهه. مقرون به صرفه ترین اشتراک ماهانه را اپیکیشن های نماوا و فیلم نت حدود 120 هزار تومان می فروشند و اشتراک شش ماهه فیلیمو با قیمت 735 هزار تومان گران ترین گزینه است. البته همه این اپلیکیشن ها برای اینکه از رقبای خودشان عقب نیفتند، تخفیف هایی را برای مشتریان تازه درنظر گرفتند و الان در سایتشان اشتراک های ماهانه، سه ماهه و شش ماهه را با 30 تا 40 درصد مقرون به صرفه تر می فروشند. نکته مهم این است در سایت فیلیمو، نماوا و فیلم نت قیمت اشتراک های ماهانه، سه ماهه و شش ماهه بدون احتساب مالیات نوشته شده و موقع خرید چیزی نزدیک 9 درصد به هزینه نهایی اضافه می گردد.

فیلیمو، نماوا یا فیلم نت؛ برترین اپلیکیشن برای خرید اشتراک

هزینه اشتراک فیلیمو؛ حداقل 175 هزار تومان

به گزارش خبرنگاران، هزینه اشتراک فیلیمو دست کم 175 هزار تومان است. فیلیمو این گزینه را که یک ماه اعتبار دارد، برای مشتریانی درنظرگرفته که برای اولین بار اقدام به خرید اشتراک می نمایند که البته نسبت به تابستان پارسال یعنی تقریبا شش ماه قبل 40 درصد بیشتر شده است. البته فیلیمو برای جلب مشتری بیشتر، فعلا تصمیم گرفته اشتراک ماهانه خودش را با اعمال تخفیف 30 درصدی، 122 هزار تومان بفروشد. گفتیم که اشتراک ماهانه فیلیمو برای مشترکان نو فیلیمو است و کسانی که می خواهند اشتراک فیلیمو را تمدید نمایند، دوتا گزینه دیگر دارند؛ سه ماهه و شش ماهه. اشتراک سه ماهه فیلیمو 525 هزار تومان قیمت دارد که در اولین روز های اردیبهشت سال جاری فیلیمو اشتراک سه ماهه خودش را با تخفیف 40 درصدی، 315 هزار تومان می فروشد. اشتراک شش ماهه فیلیمو هم که 735 هزار تومان قیمت دارد، فعلا 588 هزار تومان یعنی با تخفیف 20 درصدی فروخته می گردد. البته همه این عدد هایی که گفتیم بدون احتساب مالیات است و موقع خرید، 9 درصد به هزینه اضافه می گردد. فعلا این اشتراک با تخفیف تقریبا 30 درصدی 122 هزار تومان می فروشد.

هزینه اشتراک نماوا؛ حداقل 119 هزار تومان

اشتراک نماوا مثل فیلیمو به سه شکل فروخته می گردد؛ یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه. مقرون به صرفه ترین اشتراک فیلیمو که اعتبارش یک ماه است، 119 هزار تومان قیمت دارد. البته نماوا برای کسانی که دفعه اول سراغ خرید اشتراک ماهانه نماوا می روند، تخفیف 25 درصدی گذاشته و این اشتراک را 89 هزار و 250 تومان می فروشد. این را هم باید بگوییم که رقم 119 هزار تومانی نماوا بابت اشتراک ماهانه، نسبت به تابستان پارسال 20 درصد افزایش پیدا نموده است. اشتراک سه ماهه و شش ماهه نماوا هم گزینه های بعدی هستند. خرید اشتراک سه ماهه نماوا الان که در نیمه اول اردیبهشت هستیم، 349 هزار تومان یعنی حدود 18 درصد بیشتر از پارسال تمام می گردد که البته این هزینه برای مشتریان نو با 30 درصد تخفیف به 244 هزار و 300 تومان تقلیل پیدا می نماید. اشتراک شش ماهه نماوا هم چیزی نزدیک نیم میلیون تومان فروخته می گردد و نماوا این یکی را 100 هزار تومان (25 درصد) گران تر از پارسال می فروشد. موقع خرید اشتراک نماوا، 9 درصد به عنوان مالیات به هزینه ها نهایی اضافه می گردد. نماوا ترافیک مصرفی مشترکان شاتل را رایگان و سایر اپراتور ها را نیم بها حساب می نماید.

هزینه اشتراک فیلم نت؛ حداقل 120 هزار تومان

خرید اشتراک ماهانه فیلم نت تقریبا معادل اشتراک ماهانه نماوا تمام می گردد. فیلم نت اشتراک ماهانه خودش را 120 هزار تومان می فروشد که البته این هزینه برای مشتریان نو 96 هزار تومان یعنی 20 درصد کمتر است. اشتراک سه ماهه و شش ماهه گزینه های بعدی خریداران اشتراک فیلم نت هستند. مثلا خرید اشتراک سه ماهه فیلم نت 350 هزار تومان و خرید اشتراک شش ماهه فیلم نت 710 هزار تومان هزینه دارد. فیلم نت هم برای جلب مشتری و به خاطر اینکه از رقبای خودش عقب نیفتد، اشتراک های سه ماهه و شش ماهه خودش را فعلا با تخفیف 25 درصدی می فروشد. یعنی اشتراک سه ماهه را به جای 350 هزار تومان، 262 هزار و 500 تومان و اشتراک شش ماهه را به جای 710 هزار تومان، 532 هزار و 500 تومان می فروشد. نهایتا 9 درصد به نام مالیات به هزینه نهایی اضافه می گردد و فیلم نت مثل فیلیمو بابت نیم بها حساب کردن ترافیک مصرفی تضمین نمی دهد و آن را به سیاست های اپراتور ها ارتباط داده است.

مقایسه هزینه اشتراک فیلیمو، نماوا و فیلم نت

اشتراک

فیلیمو

نماوا

فیلم نت

یک ماهه

175 هزار تومان

119 هزار تومان

120 هزار تومان

سه ماهه

525 هزار تومان

349 هزار تومان

350 هزار تومان

شش ماهه

735 هزار تومان

499 هزار تومان

710 هزار تومان

منبع: فرارو
انتشار: 10 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1402 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1716

به "فیلیمو، نماوا یا فیلم نت؛ برترین اپلیکیشن برای خرید اشتراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلیمو، نماوا یا فیلم نت؛ برترین اپلیکیشن برای خرید اشتراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید